Growth Manager
Nowa
Sprzedaż

Growth Manager

Kraków
12 000 - 15 600 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
12 000 - 15 600 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Opis firmy


W HCM Deck wspieramy sukces ponad 300 000 pracowników firm takich jak Jeronimo Martins, Allegro, Decathlon, Play, Grupa Polsat Plus, OTCF, Nationale Nederlanden, Allianz i wielu innych.


Nasz zespół pracuje w pełni zdalnie (mamy pracowników z całej Polski) lub hybrydowo z trzech biur: w Krakowie, Warszawie i Tarnowie. Jesteśmy przyjaźni dla pracy zdalnej dzięki naszej kulturze remote smart i cyfrowemu ekosystemowi.


Przede wszystkim jesteśmy zespołem entuzjastów HR tech, którzy uwielbiają wspierać rozwój ludzi i organizacji! A według wyników naszych badań, członkowie zespołu cenią nas za elastyczność, autonomię oraz kulturę organizacyjną wspierającą współpracę i rozwój.


Opis stanowiska

Szukamy Growth Managera, który pomoże organizacjom przekuwać strategie rozwoju i szkoleń pracowników na realne korzyści biznesowe. Dołączysz do zespołu, który wciela tę ideę w życie, będąc odpowiedzialnym za pełny cykl sprzedaży outboundowej oraz kluczowy element strategii "go to market" dla klientów z segmentu enterprise.


Dlaczego warto wybrać właśnie nasz zespół Growth?

  • Pracujesz samodzielnie, ale zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu - dzielenie się doświadczeniami, wspólna nauka i współpraca to nasz codzienny standard.
  • Masz okazję poznawać najnowsze wyzwania L&D w rozmowach z liderami HR i L&D znanych marek.
  • Pracujesz z ludźmi, którzy są nastawieni na rozwój własny i innych oraz z produktem, którego misją jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.
  • Korzystasz z najlepszych praktyk i metodologii stosowanych przez największe firmy - w mniej formalnej atmosferze.


Co oferujemy?

  • Realny wpływ na rozpoznawalną markę HR tech o silnej pozycji na polskim rynku.
  • Pracę w kulturze remote-friendly, opartej na autonomii, odpowiedzialności i poczuciu przynależności - możesz pracować w 100% zdalnie lub z jednego z naszych biur (Tarnów / Kraków / Warszawa).
  • Ustrukturyzowany onboarding, który pomoże Ci płynnie wdrożyć się w nowe obowiązki.
  • Wsparcie Twojego indywidualnego rozwoju: bieżący feedback, wysoki poziom autonomii, budżet rozwojowy oraz 8 godzin miesięcznie na rozwój i realizację Indywidualnego Planu Rozwoju (IDP).
  • Budżet wynagrodzenia: 12 000 – 15 600 PLN netto + VAT na B2B lub 10 000 – 13 000 PLN brutto/mies. na UoP plus premia sprzedażowa (on-target, uncapped)
  • Dofinansowanie Karty Multisport i prywatnej opieki medycznej (PZU/Allianz)
  • Sprzęt i nowoczesne narzędzia do pracy zdalnej (możesz wybrać urządzenie – Mac lub PC)
  • Regularne spotkania zespołowe na żywo, nie tylko robocze, ale i integracyjne
  • Elastyczne godziny pracy i work-life balance, na którym naprawdę nam zależy
  • Wellbeing Days – 4 dodatkowe dni wolne rocznie na wsparcie równowagi między pracą a życiem prywatnym


Co będzie należeć do Twoich zadań w HCM Deck?

  • Zarządzanie listą przypisanych kont (named accounts) – badanie, analiza potencjału sprzedażowego, przygotowanie do działań outboundowych
  • Proaktywne dotarcie do wybranych klientów i wspólne działania nurturingowe z zespołem Marketingu
  • Prowadzenie konsultacyjnego procesu sprzedaży w celu pozyskania nowych klientów w Polsce
  • Zrozumienie wyzwań klientów i oferowanie rozwiązań, które naprawdę odpowiadają na ich potrzeby
  • Wykorzystywanie i rozwijanie naszej strategii sprzedażowej, procesów, narzędzi oraz wsparcia zespołów wewnętrznych
  • Finalizowanie procesów sprzedażowych zgodnie z lub powyżej wyznaczonych celów
  • Budowanie marki HCM Deck jako jej ambasador(-ka)
  • Dostarczanie wartościowych insightów na temat klientów i rynku, które wspierają m.in. rozwój produktu i podejmowanie decyzji biznesowych


Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • Biegle posługuje się językiem polskim (poziom C1) i zna język angielski (min. poziom B2)
  • Ma min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży (w tym w prowadzeniu złożonych procesów z wieloma interesariuszami w organizacjach typu enterprise)
  • Zna i/lub stosuje podejścia takie jak: MEDDIC, SPIN, Value Selling lub inne metodyki sprzedażowe
  • Potrafi rozwiązywać problemy, elastycznie się adaptuje i chce się rozwijać w dynamicznym środowisku sprzedażowym
  • Cechuje się proaktywnością, wysoką motywacją wewnętrzną i świetną organizacją pracy
  • Ma wyraźne nastawienie na cel i silną etykę pracy
  • Ma w sobie pasję i entuzjazm
  • Jest graczem zespołowym
  • Posiada świetne umiejętności komunikacyjne


Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Wstępna rozmowa z rekruterką - krótka rozmowa o stanowisku i wzajemnych oczekiwaniach
  • Zadanie rekrutacyjne, które pozwoli Ci sprawdzić, na czym naprawdę polega nasza praca
  • Pierwsza rozmowa rekrutacyjna - z dwiema osobami z zespołu, skupiona na Twoim doświadczeniu i wykonanym zadaniu
  • Druga rozmowa rekrutacyjna - z Head of Growth i People and Culture Manager, podczas której lepiej się poznamy


 Wszystkie rozmowy odbywają się online przez Google Meet



Brzmi ciekawie dla Ciebie lub kogoś z Twojego otoczenia? Nie wahaj się — aplikuj lub przekaż ogłoszenie dalej!

12 000 - 15 600 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

10 000 - 13 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Business Development Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
BinarApps
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
Google Workspace
Nowa