Opis firmy
W HCM Deck wspieramy sukces ponad 300 000 pracowników firm takich jak Jeronimo Martins, Allegro, Decathlon, Play, Grupa Polsat Plus, OTCF, Nationale Nederlanden, Allianz i wielu innych.
Nasz zespół pracuje w pełni zdalnie (mamy pracowników z całej Polski) lub hybrydowo z trzech biur: w Krakowie, Warszawie i Tarnowie. Jesteśmy przyjaźni dla pracy zdalnej dzięki naszej kulturze remote smart i cyfrowemu ekosystemowi.
Przede wszystkim jesteśmy zespołem entuzjastów HR tech, którzy uwielbiają wspierać rozwój ludzi i organizacji! A według wyników naszych badań, członkowie zespołu cenią nas za elastyczność, autonomię oraz kulturę organizacyjną wspierającą współpracę i rozwój.
Opis stanowiska
Szukamy Growth Managera, który pomoże organizacjom przekuwać strategie rozwoju i szkoleń pracowników na realne korzyści biznesowe. Dołączysz do zespołu, który wciela tę ideę w życie, będąc odpowiedzialnym za pełny cykl sprzedaży outboundowej oraz kluczowy element strategii "go to market" dla klientów z segmentu enterprise.
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz zespół Growth?
- Pracujesz samodzielnie, ale zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu - dzielenie się doświadczeniami, wspólna nauka i współpraca to nasz codzienny standard.
- Masz okazję poznawać najnowsze wyzwania L&D w rozmowach z liderami HR i L&D znanych marek.
- Pracujesz z ludźmi, którzy są nastawieni na rozwój własny i innych oraz z produktem, którego misją jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.
- Korzystasz z najlepszych praktyk i metodologii stosowanych przez największe firmy - w mniej formalnej atmosferze.
Co oferujemy?
-
Realny wpływ na rozpoznawalną markę HR tech o silnej pozycji na polskim rynku.
-
Pracę w kulturze remote-friendly, opartej na autonomii, odpowiedzialności i poczuciu przynależności - możesz pracować w 100% zdalnie lub z jednego z naszych biur (Tarnów / Kraków / Warszawa).
-
Ustrukturyzowany onboarding, który pomoże Ci płynnie wdrożyć się w nowe obowiązki.
-
Wsparcie Twojego indywidualnego rozwoju: bieżący feedback, wysoki poziom autonomii, budżet rozwojowy oraz 8 godzin miesięcznie na rozwój i realizację Indywidualnego Planu Rozwoju (IDP).
-
Budżet wynagrodzenia: 12 000 – 15 600 PLN netto + VAT na B2B lub 10 000 – 13 000 PLN brutto/mies. na UoP plus premia sprzedażowa (on-target, uncapped)
- Dofinansowanie Karty Multisport i prywatnej opieki medycznej (PZU/Allianz)
- Sprzęt i nowoczesne narzędzia do pracy zdalnej (możesz wybrać urządzenie – Mac lub PC)
- Regularne spotkania zespołowe na żywo, nie tylko robocze, ale i integracyjne
-
Elastyczne godziny pracy i work-life balance, na którym naprawdę nam zależy
-
Wellbeing Days – 4 dodatkowe dni wolne rocznie na wsparcie równowagi między pracą a życiem prywatnym
Co będzie należeć do Twoich zadań w HCM Deck?
- Zarządzanie listą przypisanych kont (named accounts) – badanie, analiza potencjału sprzedażowego, przygotowanie do działań outboundowych
- Proaktywne dotarcie do wybranych klientów i wspólne działania nurturingowe z zespołem Marketingu
- Prowadzenie konsultacyjnego procesu sprzedaży w celu pozyskania nowych klientów w Polsce
- Zrozumienie wyzwań klientów i oferowanie rozwiązań, które naprawdę odpowiadają na ich potrzeby
- Wykorzystywanie i rozwijanie naszej strategii sprzedażowej, procesów, narzędzi oraz wsparcia zespołów wewnętrznych
- Finalizowanie procesów sprzedażowych zgodnie z lub powyżej wyznaczonych celów
- Budowanie marki HCM Deck jako jej ambasador(-ka)
- Dostarczanie wartościowych insightów na temat klientów i rynku, które wspierają m.in. rozwój produktu i podejmowanie decyzji biznesowych
Kogo szukamy?
Osoby, która:
- Biegle posługuje się językiem polskim (poziom C1) i zna język angielski (min. poziom B2)
- Ma min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży (w tym w prowadzeniu złożonych procesów z wieloma interesariuszami w organizacjach typu enterprise)
- Zna i/lub stosuje podejścia takie jak: MEDDIC, SPIN, Value Selling lub inne metodyki sprzedażowe
- Potrafi rozwiązywać problemy, elastycznie się adaptuje i chce się rozwijać w dynamicznym środowisku sprzedażowym
- Cechuje się proaktywnością, wysoką motywacją wewnętrzną i świetną organizacją pracy
- Ma wyraźne nastawienie na cel i silną etykę pracy
- Ma w sobie pasję i entuzjazm
- Jest graczem zespołowym
- Posiada świetne umiejętności komunikacyjne
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wstępna rozmowa z rekruterką - krótka rozmowa o stanowisku i wzajemnych oczekiwaniach
- Zadanie rekrutacyjne, które pozwoli Ci sprawdzić, na czym naprawdę polega nasza praca
- Pierwsza rozmowa rekrutacyjna - z dwiema osobami z zespołu, skupiona na Twoim doświadczeniu i wykonanym zadaniu
- Druga rozmowa rekrutacyjna - z Head of Growth i People and Culture Manager, podczas której lepiej się poznamy
Wszystkie rozmowy odbywają się online przez Google Meet
Brzmi ciekawie dla Ciebie lub kogoś z Twojego otoczenia? Nie wahaj się — aplikuj lub przekaż ogłoszenie dalej!