Senior Performance Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Senior Performance Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Health Labs Care

Health Labs Care

Jesteśmy polską firmą, która we współpracy ze specjalistami z zakresu żywienia, naukowcami i technologami tworzy kosmetyki i suplementy diety w oparciu o najwyższe standardy jakie wyznacza współczesna nauka. Mamy na pokładzie ekspertów z obszaru dietetyki, psychologii, marketingu, designu, technologii i e-commerce. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora health&beauty. Wspólnie tworzymy i wprowadzamy produkty, które pomagają naszym klientom zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Łączy nas dociekliwość i potrzeba dzielenia się wiedzą, która sprawia, że dbanie o siebie przestaje być uciążliwe, kiedy wiesz co robisz!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Google Analytics

Google Ads

AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy samodzielnej, analitycznej osoby z doświadczeniem w performance marketingu,

która poprowadzi kampanie w Google Ads, Meta Ads oraz TikTok Ads. Kluczowe będzie dla

nas myślenie strategiczne, optymalizacja działań reklamowych pod kątem budżetu i KPI oraz

aktywne korzystanie z narzędzi AI w codziennej pracy.


Twoje zadania:

  • Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads)
  • Zarządzanie budżetami i maksymalizacja efektywności (ROAS, CPA, inne KPI) współtworzenie kampanii wizerunkowych i zasięgowych oraz rekomendacje mediowe
  • Regularne raportowanie wyników, formułowanie wniosków i rekomendacji
  • Wdrażanie tagów i konwersji (GTM, Facebook Pixel) oraz współpraca z zespołem analitycznym nad modelami atrybucji i dashboardami
  • Testowanie nowych formatów i strategii targetowania (A/B testy, lookalike, retargeting)
  • Monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań


Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość typów reklam Google Ads - rozumiesz różnice w optymalizacji pmax, brand search, generyk, demand gen, umiesz ustawić reklamy zasięgowe, potrafisz ocenić czy film nadaje się na YT Shorts
  • Bardzo dobra znajomość Meta Ads - rozumiesz jak ustawić kampanie retargetingowe, potrafisz w lookalike, wiesz jak zbierać leady, potrafisz włączyć ab testy i wyciągnąć z nich wnioski, rozumiesz jak działają kampanie prospectingowe i jak je optymalizować
  • Używasz codziennie AI - warunek konieczny
  • Zaawansowane umiejętności analityczne - potrafisz samodzielnie analizować dane reklamowe, wyciągnąć wnioski i wytłumaczyć je osobom nietechnicznym, a także przełożyć je na konkretne strategie optymalizacyjne
  • Dobra znajomość Google Tag Manager, Facebook Pixel - potrafisz samodzielnie dodać zmienną, tag czy regułę w GTM, a także edytować konwersje w panelach reklamowych
  • Zaawansowana znajomość modeli atrybucyjnych, ich wdrażania, testowania i analizy - rozumiesz pojęcie inkrementalnego przychodu i ROASu, potrafisz opowiedzieć o zastosowaniu first i last touch, rozumiesz, że dane z Google Analytics nie są wystarczające do oceny efektywności kampanii, rozumiesz okno atrybucji
  • Umiejętność tworzenia zaawansowanych dashboardów raportowych - potrafisz połączyć dane z kilku źródeł na jednym przejrzystym raporcie
  • Skrupulatność - nie będzie stanowiła dla Ciebie problemu regularna aktualizacja bazy wiedzy o najnowsze wyniki testów, wnioski, lekcje, nie trzeba Ci przypominać o cyklicznych zadaniach, na które się umawiamy
  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance, szczególnie dla e-commerce, poparte mierzalnymi sukcesami
  • Samodzielność i inicjatywa - potrafisz podejmować decyzje i wprowadzać usprawnienia bez konieczności mikrozarządzania
  • Analityczne podejście do rozwiązywania problemów i optymalizacji procesów


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań reklamowych od pomysłu do oceny rezultatów
  • Znajomość SQL
  • Znajomość Tiktok Ads oraz innych paneli reklamowych
  • Doświadczenie z narzędziami business intelligence (Power BI, Looker Studio, Tableau)
  • Znajomość technologii śledzenia konwersji w warunkach ograniczeń prywatności (GA4, server-side tracking)
  • Znajomość Cookiebot


Oferujemy:

  • Dofinansowanie do opieki medycznej;
  • Dofinansowanie do karty sportowej;
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego;
  • 50% zniżki na wszystkie produkty Health Labs Care;
  • Najlepszy Team ;)

Rekomendowane oferty

Senior Lifecycle Marketing Specialist

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing automation
segmentation
LCM
Nowa