Specjalista ds. Obsługi Klienta
Świętojańska 12A, Białystok
Health Labs Care
O nas:
Tworzymy nasze produkty z myślą o pięknym wyglądzie i dobrym samopoczuciu naszych Klientów. Opracowaliśmy unikatowe rozwiązania, które pomogą osiągnąć cele związane ze zdrowiem i urodą. Naszym celem jest tworzenie suplementów diety i kosmetyków o wysokiej zawartości składników aktywnych, wysokiej skuteczności oraz wysokiej wchłanialności. Jeżeli lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywny i otwarty, to trafiłeś idealnie! Właśnie Ciebie poszukujemy!
Zakres obowiązków:
● Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami naszej firmy
● Obsługa procesu realizacji zamówień i ofertowania
● Telefoniczna obsługa Klientów
● Telefoniczne konsultacje i doradztwo dotyczące produktów Health Labs Care
● Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania:
● Umiejętność nawiązywania dobrej relacji w rozmowie telefonicznej
● Pozytywne podejście, chęć do nauki i rozwoju
● Indywidualne podejście do każdego Klienta w zakresie doradztwa
● Umiejętność pracy zespołowej
● Kultura osobista, szeroki zasób słownictwa, dobra dykcja
● Radzenie sobie w sytuacji stresującej
● Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsłudze Klienta
● Zainteresowanie branżą health&beauty
Oferujemy:
● Umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od Twojejdyspozycyjności)
● Atrakcyjny i regularny system premiowy
● Elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb
● Możliwość rozwoju w organizacji za pośrednictwem wewnętrznychrekrutacji
● Pakiet niezbędnych szkoleń adaptacyjnych i rozwojowych ze specjalistami z dziedziny dietetyki i kosmetologii
● Atrakcyjna zniżka na wszystkie produkty Health Labs Care dla każdegopracownika
● Pakiet Benefitów: MultiSport, Medicover, ubezpieczenie PZU
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Świętojańska 12A, Białystok
Health Labs Care