Koordynator Projektu Call Center
Sycowska 44, Wrocław +2 Lokalizacje
HELPFIND SP. Z O.O.
Do naszego zespołu, który mieści się w Ostrowie Wielkopolskim szukamy osoby na stanowisko:
Koordynator Projektu Call Center
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Osoby, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i koordynowaniu / zarządzaniu zespołami w działach / organizacjach call center lub contact center.
Na stanowisku Koordynatorskim oczekujemy:
Wysokich kompetencji koordynatorskich m.in. partnerskiego stylu zarządzania, orientacji na wspólny cel oraz umiejętności budowania dobrych relacji i zaangażowania w zespole
Monitorowanie i egzekwowanie wyników sprzedażowych w zespole sprzedażowym
Doświadczenia w tworzeniu, wprowadzaniu i / lub sprzedaży produktów finansowych
Strategicznego myślenia i podejmowania decyzji zgodnych z celami biznesowymi
Umiejętności prowadzenia konkretnych i zrozumiałych rozmów z pracownikami
Umiejętności prowadzenia ścieżki rozwoju pracownika, rozwijanie jego kompetencji
Analizy wyników sprzedażowych, monitorowania KPI i raportowania wyników do Biznesu
Łatwości w przyswajaniu dużej ilości informacji oraz aktualizowaniu wiedzy
Otwartości na współpracę z innymi działami w organizacji m. in z marketingiem, IT, księgowością czy działem prawnym
Doświadczenia w pracy z systemami CRM i / lub CTI
Znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację, poziom minimum B2
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
Koordynowanie zespołem telefonicznej sprzedaży
Układanie grafików, przydzielanie zadań i planowanie działań sprzedażowych
Wdrażanie nowych pracowników oraz ich szkolenie
Udzielanie regularnego feedbacku i wsparcie członkom zespołu w ich rozwoju zawodowym
Regularne tworzenie raportów dla Biznesu oraz analizowanie danych dotyczących działalności zespołu celem ciągłego doskonalenia
Odpowiedzialność za wyniki i ich ciągłe monitorowanie, wdrażanie działań korygujących w celu poprawy efektywności zespołu
Identyfikacja i wdrażanie rozwiązań usprawniających i optymalizujących procesy sprzedażowe
Skuteczne zarządzanie codziennymi operacjami podległego zespołu
Motywowanie, szkolenie i rozwój zespołu zgodnie z naszą kulturą organizacyjną oraz wartościami
Systematyczna praca z raportami, bazami danych
Udział w projektowaniu nowych rozwiązań i narzędzi optymalizujących pracę oraz efektywne ich wdrażanie
Z naszej strony oferujemy:
Współpracę na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B (w zależności od preferencji Kandydata)
Pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach
Pracę stacjonarną lub hybrydową (oczekujemy minimum 3 dni w tygodniu pracy z biura) w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym na Pruślinie
Możliwość ciągłego poszerzania swoich kompetencji
Współpracę z zespołem, który ceni profesjonalizm i zaangażowanie
Samodzielność w realizacji zadań
Benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Koordynator Projektu Call Center
Koordynator Projektu Call Center
Sycowska 44, Wrocław
HELPFIND SP. Z O.O.