Naszym klientem jest firma specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych produktów technicznych i elektroniki użytkowej do dystrybutorów, kanału nowoczesnego oraz jednostek publicznych.
Poszukiwana jest osoba na stanowisko Dyrektora Sprzedaży, która ma doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą do klienta biznesowego oraz potrafi budować i optymalizować procesy sprzedaży.
Zakres obowiązków
- Zarządzanie sprzedażą produktów technicznych i elektroniki użytkowej do klienta z kanału tradycyjnego i nowoczesnego
- Transformacja celów strategicznych firmy w operacyjne plany sprzedażowe
- Analiza segmentów klientów, Buyer Person, identyfikacja unikatowej wartości firmy i wdrażanie strategii pozyskania i rozwoju klientów
- Zmapowanie i optymalizacja procesów pozyskania, obsługi i rozwoju klienta
- Monitorowanie efektywności i skuteczności procesów sprzedażowych oraz komunikacji z klientem
- Szkolenie i rozwój kompetencji handlowców oraz wprowadzenie systemu wynagrodzeń wspierającego realizację celów sprzedażowych.
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą produktów technicznych i elektroniki użytkowej
- Doświadczenie w sprzedaży produktów do kanału tradycyjnego i nowoczesnego
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji strategii oraz procesów sprzedaży
- Doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych metod prospectingowych
- Doświadczenie w zarządzaniu oraz rozwijaniu zespołu sprzedaży (tworzenie KPI oraz wyznaczanie i egzekwowanie celów)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy
- Pracę w firmie stawiającej na rozwój i otwartej na nowe możliwości
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
- Wynagrodzenie w wysokości 20 000 – 25 000 zł netto na FV + premie lub odpowiadająca temu kwota na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy – komputer, telefon, samochód
- Pracę stacjonarna w biurze we Wrocławiu oraz mobilną (spotkania z klientami)
- Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów doskonalących kompetencje
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania online z klientem, a następnie w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.