Kierownik sprzedaży
Opole, Opole
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Naszym klientem jest firma działająca w wyspecjalizowanej branży dostawców materiałów na osłony okienne. Obsługuje producentów rolet materiałowych, rolet dzień/noc, moskitier oraz osłon okiennych. Klientami są zarówno firmy produkcyjne, jak i hurtownie działające na rynku polskim oraz zagranicznym.
W związku z transformacją firmy poszukujemy Kierownika Sprzedaży, który przejmie odpowiedzialność za budowę procesów handlowych, rozwój sprzedaży i zarządzanie zespołem.
Zakres obowiązków
Prowadzenie sprzedaży materiałów na osłony okienne na rynku polskim i zagranicznym
Zarządzanie sprzedażą zgodnie z ustalonymi procesami (w szczególności prospectingiem, kwalifikacją leadów, sprzedażą właściwą, rozwojem klientów)
Odpowiedzialność za raportowanie wyników do właściciela
Aktywna sprzedaż i osobisty kontakt z potencjalnymi i stałymi klientami
Realizacja celów sprzedażowych
Wsparcie i rozwój handlowców
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz w zarządzaniu małym zespołem handlowym (w tym w zakresie eksportu)
Umiejętność planowania i organizacji działań sprzedażowych
Rozumienie nowoczesnego prospectingu
Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procesu sprzedaży
Zdolność do zarządzania zespołem i rozwoju jego kompetencji
Doświadczenie w pracy z klientami krajowymi i zagranicznymi
Umiejętność raportowania i pracy pod cele biznesowe
Elastyczność i odporność na zmiany
Gotowość do wizyt u klientów w Polsce i za granicą
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub Umowę o pracę
Wynagrodzenie podstawowe 16 000 – 20 000 zł netto na FV + VAT + premie lub 13 300 - 16 500 zł brutto + premie na UoP
Pracę stacjonarną w biurze w Opolu (po okresie wdrożenia praca hybrydowa)
Narzędzia pracy: telefon, komputer, auto służbowe do odbywania wizyt u klientów
Kompleksowy onboarding – szkolenia, materiały wdrożeniowe
Realny wpływ na rozwój strategii sprzedaży oraz ekspansję firmy
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.