Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język angielski)

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język angielski)

Obsługa klienta

al. Jana Pawła II, Warszawa

HR Contact

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
8 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
język angielski

Znajomość języków

Angielski: C1
Francuski: B2

Mile widziane

język francuski

Opis stanowiska

🚀 Jeśli szukasz możliwości rozwoju w dynamicznym środowisku, gdzie Twoje umiejętności w obsłudze klienta będą miały realny wpływ na sukces firmy, to ta oferta jest dla Ciebie! Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz kluczowym elementem zespołu, odpowiedzialnym za budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie ich w codziennych wyzwaniach.​


🤓 Customer Representative Ref. no: CR/10/25/W


💸 Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę.

📍 Warszawa (hybryda).

⭐ Firma: międzynarodowa firma oferująca kompleksowy pakiet usług finansowych dla firm transportowych. 




Twoje zadania:

💼 Customer Account Management:

✔️ Wdrażanie nowych klientów.

✔️ Utrzymywanie danych klientów oraz weryfikacja dokumentów w systemie wewnętrznym.

✔️ Budowanie i utrzymywanie relacji poprzez różne kanały, tj. telefon, e-mail.

✔️ Udzielanie niezbędnych informacji na temat usług firmy czy statusów spraw.

📑 Financial operations:

✔️ Weryfikacja i przetwarzanie dokumentów klientów w celu uzyskania zwrotu podatku akcyzowego.

✔️ Obliczanie kwot zwrotu i składanie wniosków.

✔️ Zarządzanie odwołaniami, audytami, a także współpraca z różnymi urzędami.

✔️ Praca z fakturami, transferami oraz monitorowanie płatności.

📢 Regulatory & process improvement:

✔️ Aktualizowanie wiedzy na temat przepisów dotyczących usług firmy oraz zmian prawnych.

✔️ Współpraca z urzędami, w tym zagranicznymi.

✔️ Wdrażanie usprawnień i optymalizacji procesów obsługi klienta.​



 

Kogo szukamy?

💡​Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia klienta z dużym naciskiem na rozwiązywanie problemów i obszar finansowy.

💡Wykształcenie wyższe.

💡​Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim (min. B2).

💡​Zdolność do pracy wielozadaniowej z proaktywnym podejściem do wyzwań oraz pracy w dynamicznym środowisku.

💡Preferowana branża transportowa bądź finansowa.

➕ Mile widziany język francuski.


Dlaczego warto?

💎 Benefity: prywatna opieka medyczna - Enemed, karta Multisport, ubezpieczenie na życie - Generali, budżet na sprzęt home office, telefon, laptop, dofinansowanie do urlopu "Wczasy pod gruszą", premie roczne. 

💎 Model hybrydowy - 3 dni biuro/2 dni w domu. ​

💎 Praca w międzynarodowej firmie z możliwościami rozwoju.​


CAZ: 11828



Wymagane umiejętności

obsługa klienta
język angielski

Znajomość języków

Angielski: C1
Francuski: B2

Mile widziane

język francuski

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 31.10.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język angielski)

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język angielski)

al. Jana Pawła II, Warszawa

HR Contact

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest HR Contact Spółka Cywilna z siedzibą w Rzeszowie, ul. Strażacka 12c/4 (dalej jako "administrator"... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.