Recepcjonist_a w Link Group
Miejsce pracy: Warszawa
Recepcjonista_a w Link Group to kluczowa osoba w organizacji, odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie recepcji oraz zapewnienie komfortu i wsparcia zarówno pracownikom, jak i gościom firmy. To rola wymagająca doskonałej organizacji pracy, wysokiej kultury osobistej oraz zdolności do wielozadaniowości.
- Bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, zarządzanie pocztą e-mail, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych.
- Organizacja sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Współpraca z firmami kurierskimi oraz rejestrowanie przesyłek listownych i kurierskich w systemach.
- Rejestracja faktur administracyjnych oraz innych dokumentów w systemach.
- Wsparcie pracowników w zakresie administracyjnym.
- Utrzymanie czystości i estetyki we wspólnych przestrzeniach.
- Kontrola i uzupełnianie środków czystości.
- Organizacja i optymalizacja przestrzeni biurowej w sposób sprzyjający efektywności, wygodzie i dobremu samopoczuciu pracowników.
- Dbanie o wyposażenie biurowe, w tym podlewanie roślin, uzupełnianie produktów eksploatacyjnych, organizacja serwisów ekspresów do kawy i dystrybutorów wody.
- Monitorowanie i uzupełnianie zapasów materiałów biurowych.
- Organizowanie dostaw artykułów spożywczych dla pracowników i gości.
- Współpraca z dostawcami i monitorowanie warunków współpracy.
- Prowadzenie ewidencji zakupów oraz kontrola faktur za zakupione produkty.
- Organizacja eventów wewnętrznych, takich jak urodziny, rocznice i spotkania integracyjne pracowników.
- Kreatywna aranżacja przestrzeni biurowej, tak aby biuro było przyjaznym i inspirującym miejscem pracy.
- Prowadzenie kalendarza z urodzinami i rocznicami pracowników oraz koordynacja związanych z nimi działań.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku oraz wielozadaniowość.
- Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie.
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.
- Pakiet benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Udział w firmowych wydarzeniach integracyjnych i inicjatywach pracowniczych.
Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i lubisz pracę w środowisku pełnym wyzwań – dołącz do naszego zespołu w Link Group!