Oferty
Recepcjonist_a w Link Group
HR

Recepcjonist_a w Link Group

Warszawa
5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

komunikatywność

wielozadaniowość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Recepcjonist_a w Link Group

Miejsce pracy: Warszawa


Opis stanowiska:

Recepcjonista_a w Link Group to kluczowa osoba w organizacji, odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie recepcji oraz zapewnienie komfortu i wsparcia zarówno pracownikom, jak i gościom firmy. To rola wymagająca doskonałej organizacji pracy, wysokiej kultury osobistej oraz zdolności do wielozadaniowości.


Zakres obowiązków:


Obsługa recepcji i administracja biura:

  • Bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, zarządzanie pocztą e-mail, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych.
  • Organizacja sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Współpraca z firmami kurierskimi oraz rejestrowanie przesyłek listownych i kurierskich w systemach.
  • Rejestracja faktur administracyjnych oraz innych dokumentów w systemach.
  • Wsparcie pracowników w zakresie administracyjnym.


Dbanie o przestrzeń biurową:

  • Utrzymanie czystości i estetyki we wspólnych przestrzeniach.
  • Kontrola i uzupełnianie środków czystości.
  • Organizacja i optymalizacja przestrzeni biurowej w sposób sprzyjający efektywności, wygodzie i dobremu samopoczuciu pracowników.
  • Dbanie o wyposażenie biurowe, w tym podlewanie roślin, uzupełnianie produktów eksploatacyjnych, organizacja serwisów ekspresów do kawy i dystrybutorów wody.
  • Monitorowanie i uzupełnianie zapasów materiałów biurowych.
  • Organizowanie dostaw artykułów spożywczych dla pracowników i gości.
  • Współpraca z dostawcami i monitorowanie warunków współpracy.
  • Prowadzenie ewidencji zakupów oraz kontrola faktur za zakupione produkty.


Organizacja wydarzeń i inicjatyw firmowych:

  • Organizacja eventów wewnętrznych, takich jak urodziny, rocznice i spotkania integracyjne pracowników.
  • Kreatywna aranżacja przestrzeni biurowej, tak aby biuro było przyjaznym i inspirującym miejscem pracy.
  • Prowadzenie kalendarza z urodzinami i rocznicami pracowników oraz koordynacja związanych z nimi działań.


Wymagania:


  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku oraz wielozadaniowość.
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu.


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie.
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.
  • Pakiet benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Udział w firmowych wydarzeniach integracyjnych i inicjatywach pracowniczych.


Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i lubisz pracę w środowisku pełnym wyzwań – dołącz do naszego zespołu w Link Group!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 500 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

HR Junior Administration Specialist with German

Nowa
FRISTA
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SAP
język niemiecki
administracja
Nowa

Office Supervisor (Part-Time Job)

Nowa
3 600 pln
Tooploox
Warszawa
office manager
Can-do attitude
Flexibility
Nowa

Asystent / Asystentka Zarządu

Nowa
BEST S.A.
Sopot
język angielski
przygotowywanie posiedzeń
Microsoft Office
Nowa

Specjalista/-tka ds. Administracji

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
skrupulatność
obieg dokumentów
administracja
Nowa

Referent/ka ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu - Zawiercie

Nowa
MIRBUD S.A.
Zawiercie
praca biurowa
Microsoft Office
administracja
Nowa