Dołącz do naszej łódzkiej firmy Multi Clinic, gdzie od dekady tworzymy środowisko, w którym priorytetem jest człowiek – zarówno klient, jak i pracownik. Naszą misją jest dbałość o zdrowie, a naszą odpowiedzialnością – jego ochrona. Nasze aspiracje są spore i w tym dążeniu potrzebujemy Ciebie – abyś pomógł/a nam odszukać wyjątkowych współpracowników: personelu medycznego, który z sercem zadba o potrzebujących w Multi Clinic. Oferujemy stanowisko Specjalisty/tki ds. rekrutacji lekarzy.
Szukamy Ciebie jeżeli:
- Jesteś samowystarczalny/a, zorientowany/a na cel, umiejętnie raportujesz swoje działania i nie unikasz oceny wyników pracy.
- Znasz, doceniasz i stosujesz zasadę Pareto 80/20 w praktyce.
- Twoja kreatywność nie zna granic, gdy chodzi o osiąganie wyznaczonych celów, nawet jeśli tradycyjne ścieżki są zamknięte.
- Cenisz sobie osobiste spotkania, szybki feedback i bezpośrednią komunikację.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Analiza lokalnego rynku medycznego pod kątem dostępności lekarzy i personelu medycznego oraz w kontekście zapotrzebowania na usługi medyczne
- Pozyskiwanie, rekrutowanie oraz wdrażanie lekarzy i personelu medycznego w Multiclinic
- Budowanie relacji z lekarzami współpracującymi z Multiclinic
- Przygotowywanie i realizacja działań informacyjnych dla lekarzy współpracujących z Multiclinic
- Przygotowywanie i realizacja badań mierzących poziom zadowolenia lekarzy współpracujących z Multiclinic
- Współpraca z recepcją oraz udział w sprzedażowych kampaniach marketingowych
- Tworzenie raportów na potrzeby Zarządu
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w kontaktach z lekarzami w ramach działań sprzedażowych, rozwoju placówek medycznych
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność realizacji wyznaczonych sobie celów
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz organizacyjnych
- Skupienie na celach biznesowych i sprzedażowych
- Odporność na stres oraz motywacja do uczenia się nowych rzeczy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami
- Samodzielność w działaniu na wymagającym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia umiejętności miękkich np. negocjacji sprzedaży.
- Preferencyjne warunki korzystania z usług medycznych oraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne
- Pakiet sportowy