Firma HR Wise Sp. z o.o. firma doradztwa personalnego, certyfikowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 24491, specjalizującą się w rekrutacji inżynierów, specjalistów oraz pracowników technicznych. Wspieramy Klientów w zakresie rekrutacji i szkoleń, a naszych Kandydatów w zarządzaniu ich ścieżką kariery i planowaniu rozwoju umiejętności zawodowych.
Dla naszego Klienta - firmy specjalizującej się w projektowaniu i realizacji nowoczesnych rozwiązań w budownictwie modułowym – poszukujemy Kandydata na stanowisko: Project Manager
Lokalizacja: Węgrzce Wielkie (k. Wieliczki)
Zakres obowiązków:
- Uruchamianie, nadzorowanie i zamykanie projektu,
- Prowadzenie projektu zgodnie z procesem działu realizacji inwestycji,
- Odpowiedzialność za całość powstania inwestycji od rozpoczęcia zlecenia po oddanie obiektu do użytkowania inwestorowi,
- Zlecanie oraz koordynowanie powstania BOM-u budowalnego i stali,
- Wybór i zatwierdzenie materiałów budowlanych zastępczych w stosunku do projektu,
- Rozliczanie inwestycji finansowo oraz tworzenie raportu finansowego,
- Sprawdzanie postępów prac zgodnie z harmonogramem,
- Wdrażanie zmian zaistniałych w projekcie na etapie przedprodukcyjnym i w czasie produkcji o ile są możliwe,
- Zarządzanie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia,
- Odbiera jakość wykonywanych robót dla prowadzonej przez siebie inwestycji od kierowników robót,
- Monitorowanie prowadzonych robót pod względem zgodności z dokumentacją przetargową, projektem wykonawczym, wymaganiami klienta, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i wymogami technologii,
- Kompletuje dokumentację powykonawczą,
- Analizuje projekt budżet i umowę na etapie podpisania umowy, chroni firmę przed zagrożeniami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne,
- Znajomość oprogramowania: AutoCAD, MS Excel, MS Office, CAD
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość procesu inwestycyjnego
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność planowania pracy oraz ustalania priorytetów
- Dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
- Znajomość przepisów dot. prawa budowlanego oraz branży budowlanej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych),
- Możliwość prowadzenia ciekawych i rozwojowych międzynarodowych projektów,
- Długoterminową współpracę.