Customer Service Specialist with Norwegian
Ordynacka 13, Warszawa
HTH Recruitment
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży obsługi klienta – poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z językiem norweskim.
Zakres obowiązków:
Telefoniczne wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV i AGD (np. telewizory, lodówki, pralki)
Diagnozowanie oraz rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
Udzielanie informacji dotyczących produktów i ich funkcjonalności
Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka norweskiego (min. poziom C1)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2)
Podstawowa wiedza z zakresu obsługi popularnych urządzeń domowych (RTV/AGD)
Pozytywne nastawienie, umiejętność jasnej komunikacji i chęć rozwoju
Sprawne i dokładne pisanie na klawiaturze
Dyspozycyjność min. 120 godzin miesięcznie
Oferujemy:
Przyjazną atmosferę pracy oraz realne wsparcie ze strony zespołu
Dostęp do platformy benefitowej – punkty za każdą przepracowaną godzinę do wymiany na vouchery
Premię uzależnioną od wyników pracy
Możliwość pracy zdalnej po 6 miesiącach współpracy
Customer Service Specialist with Norwegian
Customer Service Specialist with Norwegian
Ordynacka 13, Warszawa
HTH Recruitment