• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławPraca biurowaSpecjalista ds. Administracji i Finansów
    Specjalista ds. Administracji i Finansów
    Nowa
    Praca biurowa
    Human & Hunter Professional

    Specjalista ds. Administracji i Finansów

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    CRM

    Wordpress

    Microsoft Excel

    angielski

    Opis stanowiska

    offer-banner

    Dla naszego Klienta, firmy rozwijającej się prężnie w obszarze zarządzania nieruchomościami, specjalizującej się w obsłudze wynajmu i sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, poszukujemy Eksperta doświadczonego w obszarze finansów i administracji w branży nieruchomości. Osoba na tym stanowisku będzie miała możliwość zidentyfikowania kierunku rozwoju i rozbudowy struktur działu administracyjno-finansowego.


    Opis stanowiska:

    • Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji papierowej i elektronicznej
    • Zarządzanie biurem – zamawianie zaopatrzenia, dbanie o estetykę przestrzeni biurowej oraz sprzęt
    • Wsparcie organizacji spotkań i delegacji (sporadycznie)
    • Obsługa administracyjna klientów i najemców (telefoniczna i mailowa) w obszarze finansowym oraz związanym z umowami
    • Reprezentowanie firmy w urzędach/instytucjach na podstawie pełnomocnictwa
    • Sporządzanie umów najmu, sprzedaży oraz pozostałej dokumentacji związanej z zarządzaniem nieruchomościami (bazując na wypracowanych wzorach)
    • Aktualizacja bazy danych nieruchomości, najemców i klientów w systemie SON
    • Monitorowanie terminów ważności umów
    • Nadzór nad płatnościami, windykacja, planowanie przelewów, wystawianie faktur
    • Wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu, planowanie i zlecanie płatności
    • Współpraca z kadrami i księgowością zewnętrzną (przesyłanie faktur, rozliczeń, dokumentacja pracownicza)
    • Sporządzanie zestawień finansowych dla klientów i nieruchomości
    • Fiskalizacja sprzedaży (sporadycznie)
    • Docelowo – kontroling finansowy (podstawowa analiza kosztów i przychodów)


    Wymagania:

    • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze finansowo-administracyjnym w branży zarządzania nieruchomościami lub deweloperskiej
    • Dobra znajomość przepisów prawa nieruchomości (KC, Ustawa o ochronie praw lokatorów) oraz umiejętność interpretowania i tworzenia dokumentów (umowy najmu, protokoły zdawczo-odbiorcze, dokumentacja techniczna)
    • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
    • Doświadczenie w pracy z systemami fakturowymi, CRM lub oprogramowaniem do zarządzania nieruchomościami (mile widziane znajomość systemów: SON, Fakturownia)
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Czynne prawo jazdy kat. B
    • Wysokie umiejętności interpersonalne i otwartość na ludzi :)


    Oferujemy:

    • Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon)
    • Dofinansowanie do karty Multisport
    • Szkolenia branżowe i z zakresu rozwoju osobistego
    • Pracę w firmie o kameralnych strukturach, przyjaznej i otwartej atmosferze
    • Raportowanie i współpracę bezpośrednio z Właścicielem spółki
    • Ogromny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość wdrażania zmian i optymalizacji w firmie opartej na dobrych relacjach i komunikacji
    • Realna perspektywa rozwoju roli w kierunku lidera/kierownika działu administracyjno-finansowego.


    Jeśli posiadasz doświadczenie w administracji finansowej w branży nieruchomości i poszukujesz rozwojowej roli w firmie, która stawia na otwartą i przyjazną atmosferę – zapraszamy do aplikowania!


    Wszystkie ofertyWrocławPraca biurowaSpecjalista ds. Administracji i Finansów

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Doradca Klienta Biznesowego - Praca dla Studenta 🎓

    Nowa
    1 242 - 1 648 usd
    ConnectPro
    Warszawa
    elastyczność
    status studenta
    samodzielność
    Nowa

    Operations Assistant

    Nowa
    ENYO
    Warszawa
    PowerPoint
    dobra organizacja pracy
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    Asystent / Asystentka ds. Obsługi Szkoleń

    Nowa
    Centrum Terapii Dialog
    Warszawa
    administracja
    Nowa

    Pracownik administracyjno-biurowy

    Nowa
    Agencja Wywiadu
    Warszawa
    empatia
    Nowa

    Asystent/ka ds. edycji dokumentacji projektowej

    Nowa
    ARCADIS
    Warszawa
    Microsoft Office
    prawo jazdy kat. B
    AutoCAD
    Nowa