Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu DOMOLINII i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom i klientkom w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Tu, w DOMOLINII, jest dla Ciebie miejsce!
O TOBIE:
Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze badania doświadczeń Klienta oraz budowania procesów w oparciu o potrzeby Klientów,
Jesteś na bieżąco z aktualnymi trendami w zakresie badania Doświadczeń Klientów i potrafisz je wykorzystać do wprowadzania usprawnień,
Dobrze rozumiesz złożoność zdalnej obsługi, jej wpływ na spotkanie z Klientem oraz rozumiesz, jak to wpływa na decyzje zakupowe,
Potrafisz prowadzić spotkania, polegające na wspólnej ocenie rozmowy z Klientem, w celu ujednolicenia podejścia do obsługi Klienta,
Posiadasz zdolności analityczne i umiejętność przekształcania wniosków w potrzebne usprawnienia procesów,
Potrafisz angażować innych we wspólne działania, zmierzające do osiągania określonych wyników biznesowych oraz inspirować innych do podejmowania dodatkowych działań,
Lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi oraz potrafisz to robić w efektywny sposób,
Znasz i aktywnie korzystasz z narzędzi pakietu Microsoft Office, w tym Microsoft Excel,
Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego.
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
Monitorowanie procesu ścieżki zakupowej klienta IKEA,
Analiza głosu klienta prowadzona we współpracy z zespołem Analityków oraz w odniesieniu do wyników biznesowych, w celu identyfikacji kluczowych obszarów wpływu na doświadczenie klienta i efektywność operacyjną,
Organizowanie sesji kalibracyjnych z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi, w celu zapewnienia poziomu satysfakcji klienta zgodnego ze standardami IKEA,
Przeprowadzanie analiz jakościowych opartych na danych ilościowych i jakościowych,
Wdrażanie i szkolenie Liderów/ek Zespołów ds. Obsługi Klienta w zakresie oceny jakości pracy,
Monitorowanie wyników ocen jakości pracy i współpraca z zespołami operacyjnymi, w celu utrzymania/poprawy wyników,
Proponowanie i prowadzenie warsztatów/ spotkań jakościowych z Pracownikami/-czkami,
Identyfikowanie obszarów do usprawnień w obszarze Kreowania Doświadczeń Klientów, w celu zapewnienia zgodności ze standardami jakości IKEA.
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
pracę w godzinach 8.00-16.00 z możliwością modyfikacji godzin,
kartę lunchową,
15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
kartę Multisport,
dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
premię roczną zależną od wyników IKEA,
prywatny plan emerytalny (PPE),
ubezpieczenie na życie (NNW),
kredyt 0% na zakupy w IKEA,
Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje).
W ramach tego stanowiska oferujemy pracę w formie hybrydowej – 1 dzień w tygodniu pracujesz w biurze Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie.
W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.
Z kandydatami/-tkami spotykamy się na bieżąco i dopuszczamy zamknięcie procesu rekrutacyjnego wcześniej.
W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
Rekomendowane oferty