Specjalista/Specjalistka ds. Doświadczeń i Jakości Obsługi Klienta, IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami (DOMOLINIA), Warszawa Okęcie
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. Doświadczeń i Jakości Obsługi Klienta, IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami (DOMOLINIA), Warszawa Okęcie

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Opis stanowiska

Friendly offer

Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu DOMOLINII i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom i klientkom w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Tu, w DOMOLINII, jest dla Ciebie miejsce! 

 

O TOBIE:  

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze badania doświadczeń Klienta oraz budowania procesów w oparciu o potrzeby Klientów,  

  • Jesteś na bieżąco z aktualnymi trendami w zakresie badania Doświadczeń Klientów i potrafisz je wykorzystać do wprowadzania usprawnień,  

  • Dobrze rozumiesz złożoność zdalnej obsługi, jej wpływ na spotkanie z Klientem oraz rozumiesz, jak to wpływa na decyzje zakupowe,  

  • Potrafisz prowadzić spotkania, polegające na wspólnej ocenie rozmowy z Klientem, w celu ujednolicenia podejścia do obsługi Klienta,  

  • Posiadasz zdolności analityczne i umiejętność przekształcania wniosków w potrzebne usprawnienia procesów,  

  • Potrafisz angażować innych we wspólne działania, zmierzające do osiągania określonych wyników biznesowych oraz inspirować innych do podejmowania dodatkowych działań,  

  • Lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi oraz potrafisz to robić w efektywny sposób,  

  • Znasz i aktywnie korzystasz z narzędzi pakietu Microsoft Office, w tym Microsoft Excel,  

  • Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego. 

 

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:  

  • Monitorowanie procesu ścieżki zakupowej klienta IKEA,  

  • Analiza głosu klienta prowadzona we współpracy z zespołem Analityków oraz w odniesieniu do wyników biznesowych, w celu identyfikacji kluczowych obszarów wpływu na doświadczenie klienta i efektywność operacyjną,  

  • Organizowanie sesji kalibracyjnych z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi, w celu zapewnienia poziomu satysfakcji klienta zgodnego ze standardami IKEA,  

  • Przeprowadzanie analiz jakościowych opartych na danych ilościowych i jakościowych,  

  • Wdrażanie i szkolenie Liderów/ek Zespołów ds. Obsługi Klienta w zakresie oceny jakości pracy,  

  • Monitorowanie wyników ocen jakości pracy i współpraca z zespołami operacyjnymi, w celu utrzymania/poprawy wyników,  

  • Proponowanie i prowadzenie warsztatów/ spotkań jakościowych z Pracownikami/-czkami,  

  • Identyfikowanie obszarów do usprawnień w obszarze Kreowania Doświadczeń Klientów, w celu zapewnienia zgodności ze standardami jakości IKEA.   

W IKEA MAMY DLA CIEBIE:  

  • umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego, 

  • pracę w godzinach 8.00-16.00 z możliwością modyfikacji godzin, 

  • kartę lunchową, 

  • 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,   

  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,   

  • kartę Multisport,   

  • dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend, 

  • punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,   

  • darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,  

  • przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika. 

  • 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony, 

  • dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,    

  • premię roczną zależną od wyników IKEA,   

  • prywatny plan emerytalny (PPE),   

  • ubezpieczenie na życie (NNW),   

  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,   

  • Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje). 

 

 

W ramach tego stanowiska oferujemy pracę w formie hybrydowej – 1 dzień w tygodniu pracujesz w biurze Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie. 

 

W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie. 

 

Z kandydatami/-tkami spotykamy się na bieżąco i dopuszczamy zamknięcie procesu rekrutacyjnego wcześniej. 

 

W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy  mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!