Oferty
Koordynator Serwisu HVAC
Nowa
Support

Koordynator Serwisu HVAC

Olewin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

wykształcenie techniczne

doświadczenie z branży HVAC

gotowość do podróży służbowych

zarządzanie procedurami

HVAC

Opis stanowiska

IMI jest wiodącym dostawcą rozwiązań hydraulicznych oraz zaawansowanych systemów HVAC, dostarczając swoim klientom produkty, które zapewniają najwyższą efektywność energetyczną oraz inteligentny komfort w każdym pomieszczeniu. Nasze rozwiązania umożliwiają precyzyjną regulację, tworząc zrównoważone, komfortowe i energooszczędne miejsca do życia, pracy i rekreacji. Aby dowiedzieć się więcej o firmie zapraszamy na naszą stronę internetową: https://climatecontrol.imiplc.com/pl-pl



Ogólny opis stanowiska:

Jako Koordynator Serwisu HVAC w firmie IMI, będziesz odpowiedzialny/na za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, wspierając ich w rozwiązywaniu problemów związanych z instalacjami HVAC. Twoja rola będzie istotna w rozwijaniu relacji z klientami, wdrażaniu nowych technologii oraz koordynowaniu działań serwisowych. Dzięki naszemu zaangażowaniu w innowacyjne, energooszczędne i zrównoważone rozwiązania, masz możliwość wspierania klientów w optymalizacji systemów HVAC i przyczyniania się do tworzenia lepszego świata.


Główne obowiązki:

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Aktywna sprzedaż usług serwisowych i rozwój współpracy z obecnymi klientami.
  • Rozwiązywanie reklamacji i obsługa klientów w trudnych sytuacjach.
  • Współpraca z działem sprzedaży w zakresie doradztwa technicznego i obsługi gwarancyjnej.
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz raportowanie wyników działu.
  • Planowanie, koordynacja i nadzorowanie pracy firm serwisowych, w tym dbanie o jakość i efektywność ich działań.
  • Rozwój kompetencji firm serwisowych poprzez wdrażanie nowych technologii, standardów pracy oraz organizowanie szkoleń technicznych.
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy, aby skutecznie rozwiązywać problemy techniczne i realizować cele organizacji.


Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w branży HVAC.
  • Wyższe wykształcenie techniczne HVAC.
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą serwisową.
  • Umiejętność terminowego zarządzania procedurami.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, niezbędna do codziennego kontaktu z działami technicznymi w Europie.
  • Mile widziana znajomość automatycznych układów stabilizacji ciśnienia, równoważenia hydraulicznego, BMS.
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski.
  • Prawo jazdy kat B.


Oferujemy:

  • Pracując u nas, będziesz częścią globalnego zespołu, który pomaga klientom w osiąganiu efektywności energetycznej i wdrażaniu zaawansowanych technologii. Dlatego oferujemy możliwości rozwoju zawodowego, wsparcie techniczne oraz współpracę z ekspertami z całego świata.
  • Umowę o pracę na zastępstwo (urlop macierzyński), pełny etat.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Prywatna opieka medyczna Medicover.
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych.
  • Ubezpieczenie na życie (Warta).
  • Plan emerytalny (PPE).
  • Samochód służbowy z kartą paliwową.
  • 30% Bonus sprzedażowy wg. polityki firmy i celów sprzedażowych ustalonych na dany rok.


Etapy procesu rekrutacji:

  • Weryfikacja CV.
  • Rozmowa telefoniczna z przedstawicielem działu HR lub agencją rekrutacyjną.
  • Rozmowa techniczna z członkiem zespołu Sprzedaży (45 min).
  • Rozmowa kwalifikacyjna w biurze IMI lub on-line (MS Teams) – przyszły przełożony oraz przedstawiciel działu HR (45 min).
  • Informacja zwrotna dla każdego kandydata.
  • Oferowanie wybranego/ej kandydata/kandydatki


Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do zespołu IMI. 

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik Rejestracji

Nowa
ALAB laboratoria
Wrocław
obsługa pacjenta
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Junior Client Partnerships Specialist

Nowa
Adfidence
Warszawa
język angielski
umiejętności analityczne
praca z klientem
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Service)

Nowa
5 500 - 9 000 pln
SELLIFY
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
customer service
obsługa klienta
Nowa

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 pln
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
Salesforce
CRM
Trello
Nowa

Junior Customer Satisfaction Specialist

Nowa
6 600 pln
ActiveNow
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Ownership
Nowa