Oferty
Młodszy Specjalista działu rozliczeń [niepełny etat]
Nowa
Finanse

Młodszy Specjalista działu rozliczeń [niepełny etat]

2 400 - 3 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

analiza

finanse

płatności

Mile widziane

dobra organizacja pracy

kreatywność

asertywność

zaangażowanie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

POSZUKUJEMY:    

Młodszego Specjalistę działu rozliczeń 

   

Jeśli jesteś osobą która jest:    

  • zaangażowana – poświęcasz się swojej pracy i obowiązkom na 100% 
  • asertywna – jesteś pewny/a swoich działań i doprowadzasz do finalizacji zadań   
  • wytrwała – nie straszne Tobie chwilowe kryzysy bądź trudny klient 
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą 
  • szuka sposobów i rozwiązań, a nie powodów aby dany problem odrzucić  
  • potrafisz słuchać ze zrozumieniem i wykorzystywać uzyskane informacje w praktyczny sposób 
  • odporna na pracę pod presją czasu – czasem pojawiają się klienci, którzy potrzebują dokumentów “na już” 
  • dokładna, terminowa i posiada “zapał do pracy” 😉 
  • otwarta na naukę i rozwój z zakresu rozliczeń dofinansowanych projektów 

To pasujesz do naszego zespołu!    

   

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz te warunki:    

  • szczerze odpowiedziałeś/aś TAK na wszystkie w/w założenia    
  • jesteś na początku swojej drogi zawodowej 
  • bardzo dobrze znasz i obsługujesz pakiet Ms Office 
  • “przyjaźnisz się z cyferkami i excelem” 😉  
  • posiadasz min. rok doświadczenia w pracy/praktykach na stanowisku związanym z finansami lub doświadczenie na podobnym stanowisku – rozliczanie projektów korzystających z zewnętrznego dofinansowania mile widziane 
  • jesteś w stanie poświęcić na pracę minimum 20godzin w tygodniu (80-100godzin) 
  • posiadasz status studenta 

U nas masz szansę się rozwijać!! 


Twoje obowiązki:    

  • przygotowanie załączników do wniosków o płatność  
  • przygotowanie załączników do umowy o dofinansowanie 
  • przygotowanie załączników do zapytań ofertowych 
  • wprowadzanie zapytań do bazy  
  • bieżące wsparcie działu rozliczeń 

 

Jak wygląda przykładowy dzień pracy na tym stanowisku:    

Dzień zaczniesz od 15 minutowej koordynacji z bezpośrednim przełożonym - Managerem Działu Rozliczeń. Na koordynacji zdefiniujecie sobie najważniejsze zadania na dany dzień oraz omówicie postępy aktualnych zadań. W ciągu dnia sprawdzisz maile i kalendarz spotkań. Jeśli oba miejsca będą puste, zaczniesz realizację bieżących zadań. 

Przykładowe zadania mogą polegać np. przygotowaniu załączników do wniosku o płatność, umowy czy zapytania ofertowego lub wprowadzeniu zapytania do bazy konkurencyjności. W międzyczasie notujesz godziny spędzone na projektach. 

Godziny pracy będziesz ustalał(a) samodzielnie, czas pracy jest w miarę elastyczny, jednakże będziemy preferowali, abyś pracował(a) w godzinach biurowych, gdyż może zdarzyć się, że jakieś zadanie będziemy Ci zlecali do bardzo pilnego przygotowania. Ty o swojej dostępności będziesz informował nas mniej więcej z tygodniowym wyprzedzeniem (głównie poprzez udostępnienie kalendarza w Outlooku). Miejsce pracy wybierzesz sobie sam(a), ważne abyś miał(a) dostęp do internetu. 

Pamiętaj również, że pierwsze dni (z reguły są to 2 dni) pracy obejmujące wdrożenie, będą się odbywały stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie. Zapewnimy transport oraz nocleg.  

  • W niektórych przypadkach istnieje możliwość przeprowadzenia wdrożenia zdalnie. 

 

Kilka słów o nas, abyś wiedział z kim przyjdzie Ci pracować:  

Organizacja składa się głównie z dwóch firm.  

Infinity (https://funduszeunijne.waw.pl/aktualnosci) oraz Teh Transfer (https://tehtransfer.pl/)  

Firma Infinity powstała, żeby doradzać skuteczniej niż inni w zakresie pozyskiwania dofinansowania na rozwój. Natomiast Teh Transfer powstał, aby czynić badania i technologie dostępnymi.   

Stanowimy zgrany, lubiący się zespół. Odpowiedzialnie prowadzimy klientów w całym wymagającym procesie. Na tym się znamy, to lubimy i w tym się realizujemy. Z satysfakcją patrzymy na sukcesy naszych klientów, ponieważ wierzymy, że inwestycje to fundament w biznesie.  

Naszym celem strategicznym, na najbliższe 5 lat, jest wprowadzenie 500 polskich rodzinnych firm na ścieżkę rozwoju poprzez innowacje.   

 

W naszej codziennej pracy kierujemy się następującymi wartościami:   

  • Nasze zaangażowanie nastawione jest na efekt – jesteśmy zdeterminowani, żeby uzyskiwać jak najlepsze efekty, co przekłada się na satysfakcję naszą i klienta oraz motywuje nas do jeszcze cięższej pracy,   
  • Jesteśmy uczciwi i odpowiedzialni – lubimy transparentność w działaniu, cenimy sobie lojalność i sumiennie podchodzimy do każdego zadania,    
  • Współpraca jest ważna, dbamy o klientów i o siebie nawzajem, dlatego partnerstwo jest słowem, które dobrze nas opisuje,  
  • Jesteśmy kreatywni – szukamy rozwiązań, a nie problemów,    
  • Szanujemy swój czas, dlatego jesteśmy nastawieni na komunikację ”do brzegu”, 
  • Stawiamy na wzajemny szacunek i zdrowe środowisko pracy – nie ma miejsca na toksyczne zachowania i nadużycia ze strony managera. U nas manager nie ma prawa “krzyknąć”  

 

Nasze Standardy pracy:  

  • komunikacja poprzez mail i komunikator  
  • zadania wpisujemy na tablicy kanban w teamsie,   
  • wdrażamy rozwiązania systemowe a nie doraźne,   
  • dokumenty trzymamy w chmurze (każdy ma swoją przestrzeń),  
  • każdy ma do dyspozycji licencję na oprogramowanie,  
  • każdy pracownik otrzymuje potrzebne do pracy sprzęty i akcesoria → jak potrzebujesz czegoś, co ułatwi Tobie pracę i zwiększy jej komfort, wybierz to i daj znać managerowi, a my chętnie to zapewnimy :) 

  

Kultura organizacji:  

  • Komunikacja – jesteśmy “na Ty” → komunikacja bezpośrednia i traktujemy się partnersko,   
  • Dążenia - orientacja na zadania, naukę i rozwój,   
  • Wspólne wartości   
  • Rytuały - koordynacje 1:1, koordynacje cała firma pod koniec miesiąca, spotkania cały zespół 2 razy w roku np. w okolicach Wielkanocy oraz wyjazd integracyjny na weekend raz w roku.  
  • integracja wyjazdowa 1 raz w roku spotkanie oraz spotkanie w Warszawie też 1/rok 

 

Nasz wieloletni klient tak podsumował współpracę z nami:    

„Współpracujemy od lat. Nieszablonowe myślenie, indywidualne podejście do klienta i profesjonalizm - doskonałe rozeznanie w funduszach unijnych i wsparcie na każdym etapie współpracy. Polecam!”    

   

Inne ważne informacje „w pigułce”:    

  • miejsce pracy: zdalnie\ lub jeśli pojawia się chęć odwiedzania biura - Warszawa Żoliborz 
  • wymiar godzinowy: około 80-100 godzin w miesiącu - wraz z rozwojem kompetencji i samodzielności, istnieje możliwość zwiększenia wymiaru czasu pracy. 
  • umowa zlecenie: początkowo 30zł/godz – po ukończeniu studiów i wspólnej decyzji dot. współpracy, istnieje możliwość przejścia na Uop. *Jeśli kandydat nie jest studentem, a będziemy chcieli zawiązać współpracę, istnieje możliwość zaproponowania Uop. 
  • elastyczne godziny pracy: preferujemy godziny “biurowe” ze względu na innych współpracowników pracujących w tym czasie. 
  • miesięczny tryb wynagrodzeń  
  • Raz w roku podwyżka w wysokości 5-12%, a także dopasowanie wynagrodzenia do zwiększających się kompetencji i poziomu samodzielności. 
  • Dostęp do platformy szkoleniowej – u nas można, a nawet trzeba się rozwijać. 

   

Jak interesuje Cię:    

  • praca w organizacji istniejącej 15 lat na rynku,     
  • rozwój – wraz z upływem czasu i nabieraniem kompetencji oraz doświadczenia, istnieje możliwość awansowania na stanowisko specjalisty czy następnie starszego specjalisty,  
  • praca w bezkonfliktowym, stabilnym, mocnym i wspierającym zespole,     
  • dobra atmosfera i regularne spotkania integracyjne,     
  • możliwość wdrażania usprawnień i własnych pomysłów,     
  • samodzielność i autonomia,     
  • zdrowe podejście do życia i pracy.    

  

Wyślij do nas swoje CV w formacie .pdf i napisz w mailu (na adres rekrutacja@funduszeunijne.waw.pl) lub w wiadomości (w zależności od funkcjonalności portalu z ogłoszeniami) do nas odpowiedź na pytanie – dlaczego właśnie Ty?      

   

Etapy rekrutacji:     

  1. Wysyłasz CV (PDF) i piszesz w mailu/wiadomości dlaczego właśnie TY i jakie masz kompetencje,    
  2. My – analiza CV pod kątem wymagań formalnych,      
  3. Ty – zadanie do przygotowania,    
  4. My – ocena zadania    
  5. Spotkanie z wybranymi kandydatami online lub w biurze (rozmowa i case study),    
  6. Decyzja   
  7. Witamy na pokładzie!   
  8. Wdrożenie na miejscu w biurze – poznanie naszej organizacji oraz współpracowników  
  9. Podstawowe szkolenia i pierwsze zadania  

 

Cały proces rekrutacyjny będziemy prowadzić do około I połowy grudnia dlatego prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź od nas.  

 

Wdrożenie:  

Podczas pierwszego dnia Twój lider wprowadzi Cię w historię firmy, jej wartości i kulturę, następnie poznasz zespół. Drugiego dnia poznasz program rozwojowy na najbliższy kwartał (dostępne na użytek wewnętrzny szkolenia), a także pierwsze zadania. Dzień zakończymy wspólnym obiadem. Resztę zaplanujemy na miejscu ;) 

   

Jak przygotować się do spotkania rekrutacyjnego?     

  1. Przypomnij sobie swoje najważniejsze doświadczenia zawodowe i wyzwania, jakie do tej pory napotkałeś w swojej karierze, a także swoje niedawne sukcesy i osiągnięcia,     
  2. Przeczytaj dokładnie ogłoszenie o pracę - z niego dowiesz się, jakiego kandydata poszukujemy,     
  3. Zaplanuj czas na dojazd na miejsce spotkania czy przygotowanie sprzętu do call’a online – ewentualne spóźnienie będzie tylko źródłem stresu,     
  4. Poznaj nas! Zobacz, co u nas słychać - znajdziesz nas na (https://funduszeunijne.waw.pl/) tehtransfer.pl), a także na Facebook i LinkedIn  

   

Wybrane opinie osób z zespołu:   

Magda    

Pracuję w Infinity od 2013r. W firmie szczególnie cenię sobię przyjazną atmosferę. Nie tworzą się sztuczne dystanse, co bardzo ułatwia współpracę między działami. Do każdego klienta podchodzimy kompleksowo i profesjonalnie, dzięki czemu nieporozumienia i inne zgrzyty praktycznie nie występują. Polecam! 

Ola    

To co bardzo cenię sobie w obecnej pracy to super atmosferę. Wpływa to pozytywnie na moją motywację do pracy i zaangażowanie. Ponadto, mam przyjemność pracować w zespole z bardzo ciekawymi i pomocnymi osobami. Firma daje możliwość wykonywania swoich obowiązków w formie zdalnej. Co dla mnie osobiście ważne mam pełną autonomię w wykonywaniu swoich obowiązków. 

 

 

2 400 - 3 000 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Supply Reporting and Governance Manager

Nowa
Mars Polska
Verden
Financial reporting
Nowa

Analityk Finansowy

Nowa
Grupa Trakcja
Warszawa
SQL
analiza finansowa
Access
Nowa

Wsparcie Zespołu Analiz Banków Spółdzielczych (umowa zlecenie)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
MS Office
Nowa

Accounts Payable Specialist (GER&ENG)

Nowa
9 500 - 10 000 pln
ER Group
Poznań
SAP
S2P
Procure to Pay
Nowa

Specjalista ds. księgowo-kadrowych

Nowa
GRH Group
Krosno
kadry i płace
kadry
Optima
Nowa