Twoje zadania:
• Koordynacja kampanii sprzedażowych B2B obejmująca:
• Prowadzenie backlogu zmian w aplikacji do realizacji kampanii oraz ich priorytetyzacja 📋
• Uczestnictwo w komitetach kampanijnych w celu budowania strategii kontaktów z klientami biznesowymi 🎯
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
• Co najmniej 2-letniego doświadczenia w koordynacji i analizowaniu kampanii sprzedażowych na rynku B2B 📈
• Doskonałej znajomości Excela 💻
• Dobrej znajomości SQL 🔍
• Zrozumienia liczb i umiejętności prezentacji danych 📊
• Proaktywności w doskonaleniu istniejących rozwiązań ⭐
To, co zapewniamy:
• pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
• możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 🎓
• partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝
• system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🍽️
• platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 💻
• program rekomendacji pracowniczych 👥
• możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 🌍
Rekomendowane oferty