Twoje zadania:
📞 obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących w języku angielskim,
💻 obsługa formularza kontaktowego, e-mail oraz czat,
📝 analiza oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
📊 udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji na temat produktów i usług zgodnie z informacjami zawartymi w systemach i narzędziach wspomagających,
🔍 weryfikacja zgłoszeń od Klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
📚 wsparcie procesu zarządzania wiedzą i jakością, tworzenie materiałów z instrukcjami/procedurami/szablonami,
📋 udział w innych zadaniach zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
🗣️ znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym min. C1,
📅 minimum pół roku doświadczenia w pośredniej obsłudze klienta (telefon/mail/czat),
🌍 znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym,
⏰ gotowość do pracy w trybie zmianowym i dużym tempie pracy,
💬 umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,
😊 komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,
🧘 cierpliwość i odporność na stres,
🕒 dostępność do pracy w systemie zmianowym (8-21) w trybie równoważnym, czyli również w weekendy i święta.
To, co zapewniamy:
🌟 pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce,
📈 możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych,
🤝 partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością,
🎁 system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej),
💻 platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów,
👥 program rekomendacji pracowniczych,
🏃 możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe).
Sprawdź podobne oferty pracy