Customer Care Specialist
Pana Tadeusza 4, Kraków
InPost
Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku.
Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.
Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących w języku angielskim,
obsługa formularza kontaktowego, e-mail oraz czat,
analiza oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji na temat produktów i usług zgodnie z informacjami zawartymi w systemach i narzędziach wspomagających,
weryfikacja zgłoszeń od Klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
wsparcie procesu zarządzania wiedzą i jakością, tworzenie materiałów z instrukcjami/procedurami/szablonami,
udział w innych zadaniach zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym min. C1,
minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta,
znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym,
gotowość do pracy w trybie zmianowym i dużym tempie pracy,
umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,
komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,
cierpliwość i odporność na stres,
dostępności do pracy na pełen etat w systemie zmianowym (8-21) w trybie równoważnym, czyli również w weekendy i święta.
To, co zapewniamy:
comiesięczne doładowanie punktów na platformie kafeterynej Worksmile - punkty te można wymieniać na bony do sklepów, bilety do kina, vouchery do spa itp.
dofinansowanie do karty sportowej Multisport
dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed
dostęp do platformy e-learningowej GoodHabitz, na której znajduje się mnóstwo inspirujących szkoleń
dostęp do aplikacji do nauki języków obcych eTutor
zniżki na paczuchy nadawane do naszych urządzeń Paczkomat®
wewnętrzny program WellTime w ramach którego zachęcamy pracowników do różnych form aktywności fizycznej i integracji - bierzemy udział w sportowych grywalizacjach (Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run) webinarach, akcjach prozdrowotnych (badania USG, zajęcia jogi) czy akcjach integracyjnych w biurach (turnieje szachowe, wyzwania z refleksomierzem)
wewnętrzny program Pasjonaci InPost, który odbywa się u nas cyklicznie by wspierać pracowników w rozwijaniu ich sportowych pasji
wolontariat pracowniczy InPost InHelp
program rekomendacji pracowników - za polecenie zakończone zatrudnieniem wypłacamy bonus finansowy
ah, wspominaliśmy już o najważniejszym? W biurze mamy owocowe wtorki! 😉
Customer Care Specialist
Customer Care Specialist
Pana Tadeusza 4, Kraków
InPost