Customer Care Specialist

Obsługa klienta

Customer Care Specialist

Obsługa klienta

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski
Doświadczenie w obsłudze klienta

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku.


Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

 

Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.


Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

  • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących w języku angielskim,

  • obsługa formularza kontaktowego, e-mail oraz czat,

  • analiza oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,

  • udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji na temat produktów i usług zgodnie z informacjami zawartymi w systemach i narzędziach wspomagających,

  • weryfikacja zgłoszeń od Klientów zewnętrznych i wewnętrznych,

  • wsparcie procesu zarządzania wiedzą i jakością, tworzenie materiałów z instrukcjami/procedurami/szablonami,

  • udział w innych zadaniach zleconych przez bezpośredniego przełożonego.


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym min. C1,

  • minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta​,

  • znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym,

  • gotowość do pracy w trybie zmianowym i dużym tempie pracy,

  • umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,

  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,

  • cierpliwość i odporność na stres,

  • dostępności do pracy na pełen etat w systemie zmianowym (8-21) w trybie równoważnym, czyli również w weekendy i święta.


To, co zapewniamy:

  • comiesięczne doładowanie punktów na platformie kafeterynej Worksmile - punkty te można wymieniać na bony do sklepów, bilety do kina, vouchery do spa itp.

  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport

  • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed

  • dostęp do platformy e-learningowej GoodHabitz, na której znajduje się mnóstwo inspirujących szkoleń

  • dostęp do aplikacji do nauki języków obcych eTutor

  • zniżki na paczuchy nadawane do naszych urządzeń Paczkomat®

  • wewnętrzny program WellTime w ramach którego zachęcamy pracowników do różnych form aktywności fizycznej i integracji - bierzemy udział w sportowych grywalizacjach (Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run) webinarach, akcjach prozdrowotnych (badania USG, zajęcia jogi) czy akcjach integracyjnych w biurach (turnieje szachowe, wyzwania z refleksomierzem)

  • wewnętrzny program Pasjonaci InPost, który odbywa się u nas cyklicznie by wspierać pracowników w rozwijaniu ich sportowych pasji

  • wolontariat pracowniczy InPost InHelp

  • program rekomendacji pracowników - za polecenie zakończone zatrudnieniem wypłacamy bonus finansowy

  • ah, wspominaliśmy już o najważniejszym? W biurze mamy owocowe wtorki! 😉

Oferta dodana: 03.10.2025
Lokalizacja biura

Customer Care Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Customer Care Specialist

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków (dalej także j... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca