Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych 💛

Sprzedaż

Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych 💛

Sprzedaż
Pana Tadeusza 4, Kraków +1 Lokalizacja

InPost

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • rozwój biznesu: proaktywne identyfikowanie i dążenie do nawiązania relacji z kluczowymi międzynarodowymi partnerami; realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych

  • sprzedaż: aktywny udział w sprzedaży usług i rozwiązań logistycznych InPost w modelu doradczym

  • negocjacje: prowadzenie procesu negocjacji i zawierania umów

  • zarządzanie relacjami: budowanie trwałych relacji z partnerami, działając jako główny punkt kontaktowy

  • zarządzanie projektami wdrożenia: współpraca z wewnętrznymi zespołami, aby zapewnić płynne wdrażanie i realizację założeń współpracy

  • marketing: koordynowanie wspólnych akcji marketingowych

  • analiza rynku: przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności

  • wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaż


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi, najchętniej w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie

  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 1-3 miesiące

  • umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia

  • dobra znajomość MS Office

  • duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań

  • umiejętność działania pod presją czasu

  • gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 

Wymagane umiejętności

negocjacje

Microsoft Office

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 19.11.2025

O firmie

InPost

InPost to lider na rynku logistycznym, który rewolucjonizuje sposób dostarczania przesyłek dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Nasza firma dynamicznie się rozwija zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodo...

Zobacz profil firmy

Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych 💛

Podsumowanie oferty

Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych 💛

Pana Tadeusza 4, Kraków
InPost
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków (dalej także j... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.