Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy. Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.
Forma zatrudniania: umowa na zastępstwo
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
📅 Organizacja pracy zespołu Obsługi Klienta poprzez planowanie, przydzielanie zadań i nadzorowanie ich realizacji.
✅ Kontrola przebiegu projektów i inicjatyw, zapewniając ich zgodność z planem i wymaganiami.📊 Tworzenie raportów o postępach projektów, analizowanie wyników oraz rekomendowanie usprawnień.
🆘 Pomoc zespołowi w rozwiązywaniu problemów operacyjnych oraz podejmowanie szybkich decyzji w nagłych sytuacjach.
🌟 Utrzymanie wysokiego poziomu Obsługi Klienta poprzez monitorowanie jakości pracy i wdrażanie usprawnień.
🚀 Rozwijanie i motywowanie członków zespołu, organizowanie spotkań feedbackowych i przeprowadzanie ocen okresowych.
🔄 Koordynacja działań z innymi działami w celu skutecznej realizacji projektów i wprowadzania zmian w procesach.
📈 Śledzenie kluczowych wskaźników efektywności i inicjowanie działań poprawiających ich wyniki.
📝 Współtworzenie i wdrażanie procedur, instrukcji oraz narzędzi pracy dla zespołu.
🚀 Przygotowanie i zarządzanie wdrożeniami nowych projektów, produktów lub usług.
👥 Aktywne uczestnictwo w rekrutacji nowych członków zespołu oraz ich wdrożeniu.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
📞 Doświadczenie zawodowe w ramach Contact Center/Działu Obsługi Klienta.
👨👩👦👦 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w ramach ról liderskich/koordynatorskich.
🔄 Doświadczenie w wdrażaniu nowych procesów lub produktów w organizacji.
📊 Umiejętność przygotowania raportów oraz przeprowadzania analizy wskaźników KPI w ramach Contact Center.
🤝 Doświadczenie w prowadzeniu spotkań z partnerami biznesowymi.
🌍 Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
🗣️ Komunikatywność, otwartość na zmianę oraz proaktywne podejście.
To, co zapewniamy:
🌐 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce.
📚 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych.
🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością.🎁
System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej).
💻 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów.
💡 Program rekomendacji pracowniczych.
🤲 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe).
Rekomendowane oferty