Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Projektów w Contact Center
Nowa
Obsługa klienta

Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Projektów w Contact Center

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

KPI

angielski

zarządzanie projektami

lider

Opis stanowiska

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy. Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.


Forma zatrudniania: umowa na zastępstwo


#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

📅 Organizacja pracy zespołu Obsługi Klienta poprzez planowanie, przydzielanie zadań i nadzorowanie ich realizacji.

✅ Kontrola przebiegu projektów i inicjatyw, zapewniając ich zgodność z planem i wymaganiami.📊 Tworzenie raportów o postępach projektów, analizowanie wyników oraz rekomendowanie usprawnień.

🆘 Pomoc zespołowi w rozwiązywaniu problemów operacyjnych oraz podejmowanie szybkich decyzji w nagłych sytuacjach.

🌟 Utrzymanie wysokiego poziomu Obsługi Klienta poprzez monitorowanie jakości pracy i wdrażanie usprawnień.

🚀 Rozwijanie i motywowanie członków zespołu, organizowanie spotkań feedbackowych i przeprowadzanie ocen okresowych.

🔄 Koordynacja działań z innymi działami w celu skutecznej realizacji projektów i wprowadzania zmian w procesach.

📈 Śledzenie kluczowych wskaźników efektywności i inicjowanie działań poprawiających ich wyniki.

📝 Współtworzenie i wdrażanie procedur, instrukcji oraz narzędzi pracy dla zespołu.

🚀 Przygotowanie i zarządzanie wdrożeniami nowych projektów, produktów lub usług.

👥 Aktywne uczestnictwo w rekrutacji nowych członków zespołu oraz ich wdrożeniu.


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

📞 Doświadczenie zawodowe w ramach Contact Center/Działu Obsługi Klienta.

👨‍👩‍👦‍👦 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w ramach ról liderskich/koordynatorskich.

🔄 Doświadczenie w wdrażaniu nowych procesów lub produktów w organizacji.

📊 Umiejętność przygotowania raportów oraz przeprowadzania analizy wskaźników KPI w ramach Contact Center.

🤝 Doświadczenie w prowadzeniu spotkań z partnerami biznesowymi.

🌍 Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

🗣️ Komunikatywność, otwartość na zmianę oraz proaktywne podejście.


To, co zapewniamy:

🌐 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce.

📚 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych.

🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością.🎁

System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej).

💻 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów.

💡 Program rekomendacji pracowniczych.

🤲 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe).