Twoje zadania:
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów
- realizowanie polityki handlowej firmy
- prezentacja i promocja firmy na rynku
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- doświadczenie w sprzedaży usług dla Klientów biznesowych
- determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy
- doświadczenie w telemarketingu/telesprzedaży
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność organizowania własnej pracy i zdyscyplinowanie
- dobra znajomość obsługi komputera (poczta elektroniczna, MS Office)
- samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i dynamizm w działaniu
- zdolność szybkiego uczenia się, odporność na stres i gotowość do podróży służbowych
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)