Specjalista / Specjalistka ds. Doskonalenia Jakości w Contact Center​
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Doskonalenia Jakości w Contact Center​

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

język angielski

obsługa klienta

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

 

Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

  • ocena wiedzy i umiejętności kosultantów z zakresu jakości obsługi klienta oraz przekazywanie rzetelnej informacji zwrotnej

  • monitoring rozmów, zgłoszeń mailowych oraz czatów

  • planowanie i realizacja działań mających na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta,

  • identyfikowanie możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów

  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług

  • prowadzenie działań mających na celu weryfikację jakości pracy tj. tajemniczy Klient


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta 

  • wiedzy z zakresu przeprowadzania oceny jakości

  • sprawnej obsługi komputera, szczególnie pakietu MS Office (m.in. Excel i PowerPoint),

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)

  • umiejętności przekazywania wiedzy, informacji zwrotnej oraz dobierana właściwych narzędzi rozwojowych,

  • samodzielności w działaniu oraz dobrego planowania swoim czasem

  • komunikatywności i nastawienia na najwyższą jakość


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)