Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.
Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
Odpowiadanie na zapytania i wnioski drogą mailową, telefoniczną, pisemną; dotyczące cyklu życia przesyłek, zamówień magazynowych i innych usług InPost.
Pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez samodzielną analizę spraw, współpracę zespołową lub kierowanie ich do odpowiednich jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Przygotowywanie raportów i podsumowań dotyczących serwisu Klienckiego oraz podjętych działań.
Realizacja działań zgodnie z wewnętrznymi standardami i dbałością o odpowiedni przepływ informacji.
Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących opłat za usługi.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
Roczne doświadczenie w kompleksowej obsłudze Klienta pośredniej poprzez chaty, telefony oraz e-mail.
Doświadczenie w logistyce magazynowej.
Gotowość do podróży służbowych
Znajomość e-commerce - mile widziane.
Umiejętności komunikacji interpersonalnej - umiejętności skutecznej i jasnej wymiany informacji z klientami oraz współpracownikami.
Empatia i umiejętność aktywnego słuchania - zdolności rozumienia emocji i potrzeb klientów, aby lepiej na nie odpowiadać.
Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia w celu znalezienia rozwiązań dla trudnych sytuacji.
Doskonała organizacja pracy - zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań.
Inicjatywa i samodzielność w działaniu.
Znajomość języka angielskiego (B1)
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Znajomość e-commerce - mile widziane
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty