Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Kontraktów B2B 💛
Nowa
HR

Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Kontraktów B2B 💛

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

MS Office

rachunkowość

podatki

ubezpieczenia społeczne

Mile widziane

TETA

SAP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dołącz do naszego zespołu HR w InPost i miej realny wpływ na rozwój naszej organizacji! Poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Starszego Specjalisty/Starszej Specjalistki ds. Kontraktów B2B, który wesprze nas w obszarze zarządzania umowami z naszymi współpracownikami.

 

Jako Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Kontraktów B2B będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją związaną z umowami B2B, dbałość o prawidłowość danych oraz aktywny udział w projektach ogólnofirmowych. Będziesz kluczowym ogniwem w procesie obsługi naszych kontraktorów, dbając o ich satysfakcję i zgodność z obowiązującymi przepisami.

 

Zadania, które będziesz u nas wykonywał/a:

  • Sporządzanie, aneksowanie i rozwiązywanie umów B2B oraz prowadzenie związanej z nimi dokumentacji.

  • Rejestrowanie umów w systemie i dbałość o poprawność danych.

  • Udział w projektach ogólnofirmowych mających na celu optymalizację procesów.

  • Przygotowywanie raportów i analiz.

  • Rozliczanie i nadzór nad prawidłowym rozliczaniem faktur i wypłatą należności.

  • Archiwizacja umów i pozostałej dokumentacji związanej z kontraktami B2B.

  • Przygotowywanie szkoleń i onboarding dla kontraktorów.

  • Odpowiedzialność za procesy dotyczące kontraktów B2B.

  • Automatyzacja procesów.

  • Udział w audytach i kontrolach.

  • Wdrażanie nowych członków zespołu.

  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa i wdrażanie ich w organizacji.

  • Współpraca z różnymi działami w firmie (Księgowość, HRBP, Dział Prawny) oraz z podmiotami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, Kancelarie Komornicze).

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: prawo administracyjne, rachunkowość).

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi kontraktów B2B (mile widziane doświadczenie w rozliczaniu kontraktów).

  • Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel).

  • Znajomość przepisów podatkowych i z zakresu ubezpieczeń społecznych.

  • Znajomość zasad rachunkowości.

  • Umiejętności interpersonalne.

  • Język angielski na poziomie średniozaawansowanym.

  • Umiejętność pracy w zespole, myślenie analityczne, samodzielność w działaniu i orientacja na jakość.

Mile widziane:

  • Znajomość programów Teta oraz SAP

 

To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • pracę w modelu hybrydowym

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)