Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków
5 900 - 7 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

sprzedaż

budowanie relacji z klientem

Opis stanowiska

Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.

Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie


🟢 Aktualnie poszukujemy:


🤓 Specjalisty ds. Obsługi Klienta


➡ kogoś kto, będzie czerpał satysfakcję: z dobrze zdefiniowanych potrzeb i zaproponowanych rozwiązań szkoleniowych dla Klienta, z dopiętych na ostatni guzik transakcji sprzedażowych, z nawiązanych i utrzymanych relacji z Klientem. 


🟢 Jakie zadania na Ciebie czekają?


  • Pozyskiwanie i aktywne rozwijanie współpracy z nowymi Klientami, tu: przygotowywanie i prezentowanie oferty, prowadzenie spotkań sprzedażowych, finalizowanie umów,
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, w tym: dobór optymalnych rozwiązań dla potrzeb szkoleniowo-rozwojowych Klienta, spotkania z Klientami zarówno online jak i osobiście na terenie całego kraju
  • Realizacja zadań w postępowaniach przetargowych: monitorowanie postępowań, kompletowanie i aktualizowanie dokumentacji przetargowej, 
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami: obsługi Klienta indywidualnego, organizacji szkoleń, marketingu, zespołem trenerów – ukierunkowana na dobro i rozwój Klienta wg przyjętych standardów firmy. 


🟢 Do jakiego zespołu dołączysz?


Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Zamkniętych i Projektów – to my! Pracujemy ze światem biznesu, administracji publicznej, uczelni wyższych etc. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać. 


🟢 Co jest Twoją mocną stroną?


  • Więcej niż dobry kontakt z Klientem – tak samo zależy nam na skutecznym pozyskiwaniu Klienta jak i na budowaniu długotrwałych relacji, w oparciu o szczerość i zaufanie,
  • Elastyczność – uważamy, że żaden problem nie jest nie do rozwiązania, nieustannie szukamy rozwiązań w realizacji postawionych celów i nowych wyzwań,
  • Zaangażowanie – czujemy się odpowiedzialni za jakość i terminowość realizowanych zadań, potrzebujemy determinacji i proaktywności we współpracy z Klientem
  • Rozwój – określamy go jako DNA naszej firmy, podejmujemy nowe wyzwania, jesteśmy otwarci na zmiany i uczenie się tego, co nowe.


🟢 Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?


  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziany),
  • Dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel,
  • Prawo jazdy kat. B.


🟢 Na co możesz liczyć?


  • Realną możliwość rozwoju, m.in. poprzez udział w akredytowanych szkoleniach,
  • Serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka,
  • Warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Poczucie przynależności do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego”.


🟢 Co oferujemy? 


  • Wymiar pracy – pełen etat
  • Forma zatrudnienia – Umowa o pracę
  • Tryb pracy – praca stacjonarna i mobilna (w zależności od spotkań z Klientami)
  • Wynagrodzenie – widełki na tym stanowisku: 5900 – 7400 brutto


✅ Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.


Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które nam podajesz w celu przeprowadzenia rekrutacji, a nie są one wskazane w przepisach prawa pracy.


💌Zapraszamy Cię do aplikowania poprzez wysłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj" wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w INPROGRESS.

5 900 - 7 400 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Business Support Manager

Nowa
Anex
Warszawa
Microsoft Office Excel
Nowa

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Dutch
Nowa

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży

Nowa
4 800 - 6 500 pln
Bank Millennium
Wrocław
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Opole
prawo jazdy kat. B
język polski
Nowa