Szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły i działania naprawdę mają znaczenie?
Chcesz pracować gdzieś, gdzie będziesz mieć realny wpływ na biznes?
Insightland to firma, w której nie ma sztywnych schematów, za to jest pełna swoboda działania i przestrzeń na autentyczne zaangażowanie.
Kogo szukamy?
Najpierw słowem o tym, kogo nie szukamy. Nie szukamy „kolejnego sprzedawcy”.
Szukamy partnera i lidera – kogoś, kto działa niezależnie i potrafi wprowadzić prawdziwą wartość dla naszych klientów.
Doceniamy autonomię i odpowiedzialność, dlatego to Ty wyznaczasz kierunek swoich działań. Budujesz relacje oparte na zaufaniu i wyrażone w wynikach, a my wspieramy Cię w osiąganiu celów.
Jesteśmy zespołem, w którym bycie fair i otwarta komunikacja to podstawa. Nie narzucamy Ci gotowych rozwiązań – to przestrzeń, w której Twoja kreatywność i indywidualne podejście będą miały kluczowe znaczenie.
W Insightland łączymy Data Science, Data Engineering i SEO w działania, które pomagają firmom osiągać przełomowe wyniki. Pracujemy z liderami rynku, takimi jak New Balance, T-Mobile czy Nice to Fit You, tworząc strategie oparte na danych i ich praktycznych zastosowaniach.
Dane są wszędzie, ale to insighty napędzają rozwój biznesu. Wierzymy w uczciwość, wartościową współpracę i prawdziwe efekty – zarówno dla naszych klientów, jak i nas samych.
Tworzymy rozwiązania, które pomagają firmom podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Jesteśmy już ekspertami w danych, teraz potrzebujemy eksperta od relacji – kogoś, kto pomoże nam nawiązywać partnerstwa, rozwijać sieć klientów i otwierać nowe drzwi.
Jeśli wiesz, jak przekuwać wyzwania w możliwości, to miejsce jest dla Ciebie.
📌 Wrocław, ulica Świętego Mikołaja 7
Zadania, które przed Tobą stoją:
- Aktywne identyfikowanie potencjalnych klientów - analizy rynku, segmentacja, prospecting,
- Budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów i inicjowanie rozmów sprzedażowych (social media, mailing, networking, eventy),
- Pozyskiwanie i budowanie relacji z nowymi klientami - będziesz osobą, która otwiera drzwi i prezentuje wartość naszych rozwiązań,
- Reprezentowanie Insightland na targach, konferencjach i branżowych wydarzeniach,
- Raportowanie swoich działań i wyników sprzedażowych, aby poprawiać efektywność i dostosowywać strategie pozyskiwania leadów do aktualnych trendów i potrzeb rynku,
- Stała współpraca z Marketingiem w zakresie Account Based Marketingu i z całym zespołem w tworzeniu spójnych i wartościowych propozycji dla klientów, które idealnie odpowiadają ich potrzebom.
To rola dla Ciebie jeśli:
- Masz kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu proaktywnych działań sprzedażowych - znasz narzędzia, potrafisz budować strategię, skutecznie planować i sukcesywnie realizować działania,
- Świetnie komunikujesz się po polsku i po angielsku,
- Działasz proaktywnie, opierasz się na celach i wynikach, samodzielnie wyznaczasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz,
- Nie boisz się zabrać głosu, masz pomysły, które odważnie wprowadzasz w życie i szukasz niekonwencjonalnych rozwiązań,
- Potrafisz aktywnie słuchać i zadawać trafne pytania kierujące na znalezienie rozwiązania,
- Wiesz, jak przekuwać potrzeby klientów w konkretne rozwiązania, które realizują ich cele biznesowe,
- Masz zbudowaną na przestrzeni lat sieć kontaktów i jesteś gotow_, żeby z niej skorzystać, aby zdobyć nowych klientów,
- Masz doświadczenie w sprzedaży usług IT do klientów korporacyjnych lub z branży digital marketingu i jesteś gotow_ nauczyć się wszystkiego, co potrzebne, by stać się ekspertem w branży analitycznej/ SEO.
Co w zamian:
- Mocno decyzyjne stanowisko w bezpośredniej współpracy z CEO z realnym wpływem na strategię biznesową i kierunek rozwoju całej firmy,
- Wsparcie Twojego rozwoju i Twojej marki osobistej - chcesz poprowadzić webinar, wystąpić na konferencji, czy też wypowiedzieć się w prasie - załatwimy,
- Współpraca i relacje z topowymi markami z Polski i całego świata,
- Otwartość na Twoje pomysły, propozycje, testy, innowacje, usprawnienia,
- Pracę w zmotywowanym i zaangażowanym w projekt całym sercem zespole, w dobrze prosperującej firmie, gdzie atmosfera i relacje oparte są na wzajemnym szacunku, uczciwości i transparentności,
- Hybrydową formę współpracy, sprzęt firmowy i wszelkie potrzebne do pracy narzędzia,
- Stała podstawa wynagrodzenia (8 000 - 16 000 zł netto/ B2B) + motywujący system prowizyjny w oparciu o % z wartości kontraktu.
Nasz proces:
- Rozmowa zapoznawcza z HR Managerką (40 minut),
- Spotkanie z CEO (60 minut),
- Oferta.
Dlaczego my?
Każdego roku organizacje tracą około 12 milionów dolarów z powodu niskiej jakości danych.
90% firm priorytetyzuje obecnie działania związane z danymi.
W 2024 roku rozszerzyliśmy nasze portfolio o 10 nowych usług analitycznych, dzięki czemu jesteśmy gotowi podbić rynek na 10 nowych sposobów.
Dołączysz do nas?
Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!