Cześć, jesteśmy inStreamly - startupem który łączy marki ze światem gamingu.
inStreamly to platforma, która pozwala wszystkim twórcom gamingowym zarabiać na swojej pasji, natomiast markom daje innowacyjny sposób na dotarcie do Generacji Z. Dzięki kontekstowej technologii inStreamly, marki stają się naturalną częścią streamu, poprzez np. reagowanie na to, co dzieje się w grze (wygrana, przegrana itp.), co mówią streamerzy (rozpoznawanie głosu) lub treści wiadomości od widzów na czacie (keywords). Zerknij na to case study.
Zrzeszamy na naszej platformie ponad 150 000 streamerów z 15 krajów. Współpracowaliśmy już z ponad 250 markami, takimi jak Samsung, Netflix, PlayStation i Durex. Tworzymy nagradzane kampanie 360 w gamingu. Założyciele zostali wyróżnieni w Forbes Europe 30 under 30 a startup wspierają takie fundusze jak SMOK Ventures czy Deutsche Telekom Hubraum.
praca zdalna
Kogo i dlaczego szukamy?
Jesteśmy światowym liderem kreatywnego marketingu kierowanego do widzów streamów gamingowych. Ale to nie oznacza, że wszyscy wszędzie wiedzą o nas i o ciekawych rzeczach, które robimy. Tak naprawdę mamy wielki głód budowania świadomości i hype’u wokół naszych działań w Polsce i (przede wszystkim) na świecie. Nasz marketing to taki trochę meta marketing. Komunikujemy się głównie do marketerów tworzących dla swoich marek kampanie, które kochają gracze. Kogo szukamy? Kogoś, kto weźmie nasz worek pomysłów, potrzeb i zasobów marketingowych i powie “ja to ogarnę”. A potem to zrobi.
Co będziesz robić w tej pracy:
- pełna odpowiedzialność za budowanie świadomości marki: by ludzie o nas wiedzieli i chcieli z nami współpracować;
- to oznacza szukanie rozwiązań, wymyślanie i prowadzenie różnorodnych projektów. Od typowych jak kampanie lead gen, współprace PRowe czy newsletter po niestandardowe akcje, które możesz wymyślić tylko Ty ;)
- to także opieka nad naszymi social mediami, blogiem czy stroną internetową - pewną bazą, na której możemy się opierać;
- by to osiągnąć będziesz współpracować z całą organizacją: founderami, różnymi zespołami (sprzedaż, produkt, kreacja), zewnętrznymi freelancerami czy AI;
- to komunikacja głównie do marketerów i branży marketingowej. Komunikujemy się też do streamerów - ale nie jest to priorytet w tej roli;
- w naszej strategii marketingowej nie opieramy się na PPC czy typowych taktykach. Więcej jest pracy PRowej, niestandardowej czy opartej o retencje obecnych klientów. Co nie oznacza, że nie może się to zmienić pod Twoim wpływem :)
Jakich umiejętności i cech szukamy:
- doświadczenie - szukamy osób, które po przeczytaniu powyższego powiedzą “umiem to ogarnąć” i będą potrafiły tę pewność uzasadnić;
- kreatywność nie tylko w kreacji - nie mamy największych budżetów, ale jesteśmy odważni, szukamy kogoś, kto razem z nami będzie szukał sprytnych niestandardowych rozwiązań;
- umiejętość pisania, tak by komuś chciało się to czytać i umiejętność feedbackowania copywriterów;
- niezależność, umiejętność poukładania choasu - nie ukrywamy, jesteśmy startupem :). Tematów i pomysłów będzie mnóstwo, szukamy kogoś, kogo to nie przytłoczy i będzie potrafił się w tym odnaleźć;
- zrozumienie gamingu - grasz? oglądasz? obserwujesz? masz przemyślenia? Super;
- angielski na poziomie C1/C2 - jesteśmy aktywni w 29 krajach, marketing prowadzimy głównie w języku angielskim;
Co oferujemy:
- wyzwanie: teraz jest najlepszy czas, żeby sprawić by mówiono o nas na całym świecie. Ty możesz być osobą, która to osiągnie.
- samodzielność w pracy i możliwość realnego wpływu na marketing najciekawszego mar-techu w gamingu.
- okazja powiedzenia rodzicom, że “cały ten czas zmarnowany na granie w gry” okazał się cenny w Twojej karierze
- praca bezpośrednio z founderami firmy - Twoją menadżerką będzie Wiktoria Wójcik
- zdrowe podejście do pracy. Szanujemy czas i życie naszych ludzi. Nie interesują nas dupo-godziny tylko wykonane zadania. Wspólnie planujemy je tak, by były one wykonywalne.
- w pełni zdalna praca z elastycznymi godzinami pracy. Spotykamy się offline 2x do roku.
- praca asynchroniczna oparta na zadaniach. Bez Slacka i niekończących się wewnętrznych maili.
- ESOP - akcje pracownicze. Jesteś właścicielem części firmy, w której pracujesz.
- zajęcia z języka angielskiego, szkolenia i warsztaty - bardzo ważne jest dla nas zapewnienie członkom naszego zespołu możliwości rozwoju.
- wynagrodzenie i duże możliwości jego rozwoju razem z nami
- prywatna opieka medyczna i wsparcie psychologiczne
- nieograniczone dni urlopu. Dbamy o członków naszego zespołu i ufamy im.
Jak wygląda proces:
- Zaaplikuj
- Spotkanie z Małgorzatą - naszą HR Business Partner
- Płatne zadanie rekrutacyjne - cenimy Twój czas
- Spotkanie z Wiktorią i ew. ostatnie spotkanie z resztą founderów
- Oferta lub feedback :)
Brzmi jak coś dla Ciebie?
Zaaplikuj wysyłając CV i dodatkowy materiał, który pokaże nam, że jesteś świetną osobą do tej roli w inStreamly.
W jakiej formie? Dowolnej. Tekst, prezentacja, grafika, cokolwiek. Zaskocz nas :)
Dlaczego tak? Dostajemy minimum 200 CV w każdej rekrutacji. Wolimy dostać mniej i pierwsze wrażenie budować na czymś więcej niż CV, które pokazuje przeszłość, a nie potencjał.
Bonus: W treści wiadomości dodaj, jaka jest Twoja ulubiona gra - nie oceniamy 😉 ale sprawdzamy, że przeczytałeś/łaś całość.