Customer Success Manager (Junior/Mid)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Manager (Junior/Mid)

4 500 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
4 500 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 500 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
4 500 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

marketing

account manager

B2B marketing

e-commerce

Mile widziane

Facebook Ads

SEO

Allegro

Amazon

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

🚀Dołącz do zespołu Customer Success w Invette!


Poszukujemy: Junior oraz Mid Customer Success Specialist


Invette Holding Group jest nowoczesnym holdingiem marketingowo-doradczym, zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin marketingu i sprzedaży, aby dostarczać naszym klientom najwyższej jakości usługi i kompleksowe rozwiązania marketingowe, nakierowane na generowanie przychodu do organizacji.


Naszym celem jest wykorzystanie najnowszych strategii i narzędzi marketingowych, aby zapewnić każdemu klientowi efektywne wsparcie w osiąganiu ich celów biznesowych.

Szukamy ambitnego i doświadczonego kandydata na stanowisko Customer Success Managera / Opiekuna Klienta, który będzie odpowiedzialny za obsługę i rozwój naszych kluczowych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z zarządem, managerami oraz liderami zespołów oraz będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację działań marketingowych dla klientów.

Będziesz odpowiedzialny za cały obszar obsługi klienta w naszej organizacji, od onboardingu nowych klientów, po budowanie i utrzymywanie relacji, po nadzorowanie realizacji celów klienta i dosprzedaż usług. Szukamy osoby, której standardy pracy będą wznosiły relacje z klientami bez przerwy na wyższy poziom. Zadbasz o to, by każdy klient, który z nami współpracuje był zadowolony, by cele biznesowe były realizowane zgodnie z najwyższymi standardami i by każdy nowy klient był wdrożony zgodnie z najlepszymi praktykami.



Obecnie szukamy dwóch osób do naszego zespołu Customer Success: Juniora oraz Specjalisty na poziomie Mid, którzy zadbają o naszych kluczowych klientów i pomogą im osiągać ich cele!


💼 Jak będzie wyglądać Twoja praca?

Na tym stanowisku będziesz blisko współpracować z zarządem, managerami oraz liderami zespołów, odpowiadając za obsługę i rozwój naszych klientów. Zajmiesz się m.in.:

  1. Kompleksowa obsługa i rozwój kluczowych klientów agencji
  2. Przeprowadzanie profesjonalnego onboardingu nowych klientów i wdrażanie ich w procesy współpracy
  3. Rozwijanie i implementacja strategii marketingowych, które będą wspierać cele klientów oraz zapewniać efektywność działań
  4. Monitorowanie i ocena efektywności projektów marketingowych oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów
  5. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewniając najwyższą jakość kontaktu
  6. Współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację usług marketingowych w celu zapewnienia spójności działań
  7. Dosprzedaż usług obecnym klientom i planowanie strategii ich rozwoju
  8. Nadzorowanie realizacji celów klienta (KPIs)



🎯Kogo szukamy?

Szukamy osób, które są naturalnymi liderami, potrafią podejmować szybkie decyzje i utrzymują świetne relacje z klientami. Idealny kandydat to osoba zaangażowana, proaktywna i z pasją do marketingu. Mile widziane będzie, jeśli posiadasz:

  1. Doświadczenie w branży marketingowej (praca w agencji marketingowej lub na podobnym stanowisku)
  2. Wysoki standard pracy, zorientowanie na osiąganie celów i potrzeby klienta
  3. Wysoka kultura osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne
  4. Doświadczenie w działaniach sprzedażowych
  5. Znajomość tematyki marketingu cyfrowego i pasja do nowych technologii marketingowych
  6. Analityczny sposób myślenia oparty na danych (znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Meta Pixel)
  7. Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  8. Podstawowa wiedza z zakresu PPC, SEO i marketing automation (mile widziane)
  9. Proaktywność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  10. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
  11. Gra zespołowa,
  12. Growth mindset.
  13. Otwartość na feedback i umiejętność pracy z nim.
  14. Zdolność do szybkiego uczenia się.


Nasze wartości:

Otwartość na zmiany: Doceniamy osoby, które pozytywnie reagują na nowe wyzwania i dostrzegają w nich szanse rozwoju.

Dociekliwość i fundamentalne myślenie: Promujemy zadawanie pytań i sięganie do sedna problemu, by wypracować najbardziej optymalne rozwiązania

Podejście oparte na faktach: Opieramy nasze działania na wiarygodnych danych i dogłębnej analizie. Zawsze weryfikujemy informacje i unikamy niepodpartych założeń

Mentalność startupowa: Preferujemy dynamiczne działanie i testowanie nowych koncepcji poprzez tworzenie prototypów

Efektywność na najwyższym poziomie: Skupiamy się na wymiernych rezultatach i celebrujemy wspólne osiągnięcia. Wymagamy najwyższych standardów pracy i nie akceptujemy niedociągnięć i błędów wynikających z niechlujstwa.

Otwarta komunikacja: Praktykujemy bezpośrednią i szczerą wymianę informacji - przekazujemy konstruktywny feedback bez zbędnych ogródek. Otwarcie mówimy o sukcesach i obszarach wymagających poprawy

Poczucie pilności: Pracujemy wydajnie i skutecznie, z nastawieniem na terminową realizację założonych celów

Branie odpowiedzialności: Stawiamy czoła wyzwaniom - gdy coś nie funkcjonuje prawidłowo, otwarcie to przyznajemy i aktywnie działamy na rzecz wprowadzenia koniecznych usprawnień


Co nie wpisuje się w naszą kulturę pracy:

  1. Ignorowanie potrzeb klienta
  2. Brak zaangażowania w rozwój projektów marketingowych
  3. Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu
  4. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze
  5. Przeciwstawianie się zmianie
  6. Unikanie odpowiedzialności
  7. Brak transparentności w komunikacji z klientem i zespołem
  8. Niewłaściwe zarządzanie czasem i brak pilności w działaniu
  9. Odkładanie zadań na później
  10. Popełnianie błędów wynikających z zaniedbania


Dołącz do nas:

Jeśli jesteś gotowy/a na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój projektów marketingowych naszych klientów - aplikuj. Szukamy osób, które swoją pracą i wartościami wniosą dodatkową energię do naszego zespołu.


🤝Benefity:

  1. Atrakcyjne wynagrodzenie: 6000-9000 PLN (zależne od doświadczenia i umiejętności)
  2. Przejrzystą ścieżkę rozwoju oraz możliwość awansu na wyższe stanowiska
  3. Bogaty pakiet szkoleń online, realizowanych we współpracy z uznanymi partnerami branżowymi
  4. Dużą samodzielność w działaniu oraz przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
  5. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
  6. Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Medicover Sport
  7. Elastyczną pracę hybrydową lub w pełni zdalną
  8. Premie i system prowizyjny za osiągane wyniki


📃Jak wygląda proces rekrutacji?

ETAP I - Nasz dział HR odezwie się do wybranych kandydatów i odbędzie z nimi krótką rozmowę wstępną

ETAP II - Spotkanie online Team Liderem działu CS

ETAP III - Najlepszym kandydatom zostanie zaproponowane spotkanie w biurze z Team Leaderem oraz członkiem zarządu


Wyślij CV i powiedz nam, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem/kandydatką na to stanowisko. Dobierzemy poziom stanowiska na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności.

4 500 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

4 500 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B