Asystent /-ka Zarządu
Wólczańska 143, Łódź
Inwedo Sp. z o.o.
Inwedo to łódzka firma technologiczna, która tworzy dopasowane do potrzeb klientów aplikacje i rozwiązania w oparciu o .NET i AI, wspierając firmy w cyfrowej transformacji i automatyzacji procesów.
The Argonauts to globalna społeczność liderów, która poprzez unikatową metodologię Conversational Fluency™ i pracę w zaufanych grupach (Trust Circles™) wspiera rozwój świadomego przywództwa, budowanie zaufania i osiąganie realnego wpływu na świat.
Asystent /-ka Zarządu
Twój zakres obowiązków:
● aktywne wsparcie w procesie sprzedażowym poprzez koordynowanie, monitorowanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (skrzynka mailowa, komunikatory: Whatsapp, Linkedin),
● porządkowanie i priorytetyzowanie korespondecji w skrzynce mailowej i komunikatorach, zapewniając szybki przepływ informacji i sprawną reakcję na pilne sprawy,
● dbaniem o ciągłość relacji i regularny kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi,
● koordynacją kluczowych zadań w Inwedo, The Argonauts i innych inicjatyw,
● planowaniem kalendarza i podróży służbowych, organizacją spotkań, rezerwacjami i zakupami z użyciem karty firmowej,
● przygotowywaniem dokumentów dla księgowości (rozliczenia, delegacje).
Nasze wymagania:
● naturalna ciekawość ludzi oraz umiejętność wyciągania wniosków z rozmów,
● zdolność porządkowania złożonych tematów i działania w wielu kontekstach jednocześnie,
● doświadczenie w zarządzaniu kalendarzem, organizacji podróży służbowych, prowadzeniu korespondencji, współpracy z księgowością,
● odpowiedzialność za powierzone zadania i samodzielność w działaniu (“get things done”),
● znajomość narzędzi typu Google Workspace, Notion, Slack, Zoom oraz gotowość do wykorzystywania rozwiązań AI w celu usprawnienia i automatyzacji pracy,
● biegła znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie (min. B2/C1),
● swoboda w pracy w środowisku międzynarodowym oraz wyczucie różnic kulturowych,
● dyspozycyjność do pracy z biura w Łodzi.
To oferujemy:
● 💻pracujemy na Inwedowym sprzęcie. Potrzebujesz dodatkowego monitora, myszki, stacji dokującej? Daj znać. Zadbamy o komfort Twojej pracy.
● 💰 budżet szkoleniowy - do 3500 zł rocznie na wszystko, czego potrzebujesz do rozwoju zawodowego.
● 💡przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.
● 🛍 korzystamy z platformy benefitowej, Ty decydujesz, na co przeznaczasz środki - czy na kartę sportową, opiekę medyczną, zamówienia z Pyszne.pl, wycieczki z Wakacje.pl czy zakupy online.
● 🧠 wspieramy akcje well-being’owe - wyzwania krokowe, indywidualne sesje z psychologiem, spotkania z dietetykami.
● 🎉 regularne integracje online i offline.