W Inwedo działamy w modelu opartym na dużej autonomii, zaufaniu i odpowiedzialności za własny obszar. Nie mamy klasycznych KPI-ów “dla zasady” - nie mierzymy liczby cold calli dziennie ani nie mikro-zarządzamy. Liczy się efekt, jakość relacji i realna wartość, jaką dostarczamy klientowi.
Szukamy osoby, która:
- samodzielnie planuje, działa i dowozi rezultaty - bez potrzeby ciągłego wsparcia czy nadzoru przy każdym zadaniu,
- bierze odpowiedzialność za swój obszar w procesie sprzedaży (identyfikacja szans, planowanie działań, dobór narzędzi i finalizację umowy),
- potrafi ustalać priorytety, identyfikować rynki, tworzyć skuteczne strategie dotarcia do klientów i je egzekwować
To rola dla kogoś, kto dobrze odnajduje się w środowisku o dużym zaufaniu i samodzielności - inicjuje działania i wnosi realny wpływ na rozwój biznesu.
Masz za sobą minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży IT - najlepiej w obszarze custom software development, team extension lub staff augumentation - i umiesz działać samodzielnie.
To rola dla Ciebie, jeśli:
- masz doświadczenie w działaniach outboundowych (cold outreach, prospecting, konwersja leadów w realne szanse biznesowe),
- potrafisz samodzielnie tworzyć i iterować strategię dotarcia do klientów - nie tylko działać na gotowych listach czy szablonach,
- mówisz językiem wartości biznesowej - potrafisz tłumaczyć złożone rozwiązania tak, by były zrozumiane,
- swobodnie poruszasz się w środowisku międzynarodowym (UK/USA/DACH) i komunikujesz się po angielsku na poziomie min. C1,
- znasz i praktycznie wykorzystujesz taktyki sprzedażowe (np. MEDDPICC, Command of the Message, social selling)
- potrafisz pracować z odpowiedzialnością za wynik, ale i jakością relacji.
- samodzielnie identyfikować i testować nowe rynki, persony i kanały dotarcia - także takie, których jeszcze nie próbujemy,
- tworzyć własne kampanie outboundowe: od konceptu po wysyłkę i optymalizację - z pomocą narzędzi, które wybierzesz (np. Apollo, Walaxy, Linkedin Sales Navigator),
- współtworzyć propozycje wartości i oferty dopasowane do potrzeb biznesowych - na bazie rozmów i realnych insightów,
- kompleksowo i transparentnie prowadzić działań sprzedażowych z wykorzystaniem systemu CRM (Pipedrive), aby ułatwić współpracę w zespole,
- działać jako część zespołu sprzedażowo-strategicznego - z odpowiedzialnością za swój obszar i realnym wpływem na kierunek działań całego teamu.
-
Ankieta - krótka ankieta, która pozwoli nam lepiej zrozumieć jak podchodzisz do pewnych spraw.
-
Screening call - rozmowa online z Anią, People Operations Lead - ok. 30 - 40 min
-
Spotkanie z Founderem oraz CEO - videocall z Krzysztofem Karolczak i Adamem Trojańczykiem - ok. 60 min
🌎100% zdalnie, hybrydowo lub z łódzkiego biura - wybór jest Twój.
💻Pracujemy na Inwedowym sprzęcie. Potrzebujesz dodatkowego monitora, myszki, stacji dokującej? Daj znać. Zadbamy o komfort Twojej pracy.
🌴20 dni płatnej przerwy w świadczeniu usług.
💰Budżet szkoleniowy - 3500 zł rocznie na wszystko, czego potrzebujesz do rozwoju zawodowego.
🧑🎓Zostań ekspertką /-em - pomożemy Ci zbudować Twoją markę osobistą: wesprzemy w publikowaniu artykułów, czy udziale w konferencjach.
💡Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.
🛍️Korzystamy z platformy benefitowej, Ty decydujesz, na co przeznaczasz środki - czy na kartę sportową, opiekę medyczną, zamówienia z Pyszne.pl, wycieczki z Wakacje.pl czy zakupy online.
🧠Wspieramy akcje well-being’owe - wyzwania krokowe, indywidualne sesje z psychologiem, spotkania z dietetykami.
🎉Regularne integracje online i offline.
👉https://www.facebook.com/inwedo
👉https://www.linkedin.com/company/inwedo/
👉https://inwedo.com/pl/blog/