Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Grupy ITH
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Grupy ITH

5 500 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

hosting

obsługa kklienta

sieć

Wordpress

DirectAdmin

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

ITH to ogólnopolskich dostawca usług ICT dla biznesu. ITH skupia się na obszarach takich jak bezpieczeństwo IT, usługi telekomunikacyjne dla biznesu, kolokacja, chmura publiczna, czy też projektowanie, budowa i zarządzanie sieciami korporacyjnymi. ITH jest również właścicielem platformy hostingowej Kru.pl


Firmę tworzy doświadczony zespół, który ma na swoim koncie zbudowanie juz jednego z większych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce południowej. 


Celem ITH jest holistyczne dostarczenie rozwiązań IT, tak aby ITH mogłoby być kompletnym dostawcą rozwiazań i zaplecza IT, a jesteśmy ekspertami od sieci i serwerów. 


ITH działa na terenie całej Polski - sieć ITH dostępna jest w 75 polskich miastach, a fizycznie biura posiadamy w Krakowie i Warszawie, z czego większość zespołu pracuje w Krakowie. Dopuszczamy hybrydowy model pracy. 


W związku z rosnącymi potrzebami grupy ITH oraz zwiększaniem skali naszej działalności poszukujemy aktualnie pracowników na stanowisko: 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Grupy ITH



Opis stanowiska 

Twoja codzienne praca polegać będzie na kompleksowej bieżącej obsłudze klientów w zakresie świadczonych dla nich przez grupę ITH usług (hosting Kru.pl, chmura publiczna, dostęp do internetu, usługi sieciowe, itp.) w zakresie formalnym, technicznym, księgowym oraz samej oferty.


Twoje bieżące obowiązki:

  • obsługa klientów w zakresie świadczonych dla nich usług (hosting Kru.pl, chmura publiczna, dostęp do internetu, usługi sieciowe, itp.) w zakresie formalnym, technicznym, księgowym oraz samej oferty

  • zarządzanie usługami bieżących klientów

  • weryfikacja problemów technicznych i pomoc w ich rozwiązywaniu


Obsługa klientów prowadzona jest w wielu kanałach jednocześnie:

  • poprzez telefon, czat, mail, system ticketowy



Najważniejsze cechy grupy ITH to: 

  • Kompleksowość oferty 

  • Szybkość i elastyczność działania sprzedażowego i wdrożeniowego 

  • Działalność w całej Polsce 

  • Inżynierskie wsparcie Klienta 



Oferujemy 

  • Możliwość tworzenia nowego projektu od podstaw 

  • Praca w przyjemnej i przyjaznej atmosferze młodego zespołu 

  • Możliwość pracy w wybranym biurze ITH w Krakowie lub Warszawie 

  • Możliwość rozwoju w strukturach grupy 

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premiowe 

  • Bezpośrednia współpraca z zarządem 

  • Dostęp do szkoleń zewnętrznych 

  • Uczestnictwo w konferencjach i targach (nie tylko branżowych)

  • Możliwość pracy w oparciu o kontrakt B2B

  • Pakiety sportowe Medicover


Wymagania

  • Dobra organizacja pracy 

  • Umiejętność słuchania drugiej strony 

  • Bycie osobą przyjazna i pozytywnie nastawioną do ludzi 

  • Chęć niesienia pomocy i wsparcia innym osobom 

  • Podstawowa wiedza w zakresie stron internetowych, poczty elektronicznej, domen, certyfikatów ssl, hostingu, chmury publicznej, usług sieciowych, zarządzania routerami, itp.

  • Podstawowa wiedza na temat protokołów sieciowych


Mile widziane

  • Chęć do pracy w trybie zmianowym oraz w weekendy

  • Znajomość Wordpress, Joomla i innych popularnych systemów CMS i platform sklepów internetowych

  • Znajomość Directadmin i WHMCS

  • Doświadczenie w branży IT

5 500 - 7 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP