JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Dla Zarządu firmy, która jest producentem oraz liderem dystrybucji i sprzedaży sprzętu sportowego oraz artykułów do wyposażenia domu i ogrodu poszukujemy Asystentki Zarządu, która odnajdzie się w dynamicznym środowisku pełnym różnorodnych wyzwań i zadań. Osoba na tym stanowisku będzie dzielić swoją pracę między biurem w Krakowie a biurem w Zabierzowie, wspierając Zarząd i Prezesa w codziennym funkcjonowaniu firmy. Szukamy osoby mobilnej, dojrzałej biznesowo i elastycznej, gotowej na zmienne i ciekawe obowiązki.
Miejsce pracy: Zabierzów
Asystentka Zarządu
Zadania:
- Planowanie i zarządzanie kalendarzem Prezesa oraz Zarządu.
- Realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Zarządu (dwie osoby).
- Koordynacja prac administracyjnych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu.
- Przygotowywanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów oraz umów.
- Obsługa zakupów na potrzeby Zarządu i biura, współpraca z dostawcami i kurierami (przygotowywanie faktur oraz umów).
- Koordynacja formalności związanych z recyklingiem, wysyłkami i zamówieniami.
- Współpraca z kancelariami notarialnymi, prawnymi oraz innymi podmiotami.
- Kontakt z administracją publiczną i bieżąca współpraca z działem księgowości.
- Wsparcie Zarządu w realizacji projektów strategicznych firmy.
- Koordynacja działań z pracownikami i partnerami współpracującymi z firmą.
- Przygotowywanie raportów, zestawień, podsumowań oraz prezentacji.
- Organizacja oraz udział w spotkaniach, w tym sporządzanie protokołów.
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji w firmie.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych, wydarzeń branżowych.
Oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w pracy z Zarządem).
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Mobilność i gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Krakowie i Zabierzowie.
- Dojrzałość biznesowa, odpowiedzialność i profesjonalizm.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2 lub wyżej).
- Dyskrecja, sumienność i zaangażowanie.
- Prawo jazdy kat. B oraz dostęp do własnego środka transportu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2B - w zależności od preferencji.
- Możliwość elastycznego dostosowania godzin pracy: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym, jeśli pozwolą na to warunki organizacyjne.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.
- Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna Enel-Med, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze, wyjazdy i spotkania integracyjne.