JJM development
Bringing digital project to life
Jesteśmy polskim startu-upem produkującym od podstaw i rozwijającym biznesowo produkty cyfrowe na miarę potrzeb klientów. Tworzymy wyłącznie in-house.
Należy do nas Vilandy — jedyna w swoim rodzaju platforma zakupowa z branży Home & Garden.
Twoje zadania:
☄️budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
☄️wspieranie klientów w ich codziennych problemach (telefon/mail/chat)
☄️obsługa systemów do obsługi klientów
☄️zgłaszanie do działu e-commerce spostrzeżeń od klientów oraz możliwych usprawnień
Wymagania:
🙉 minimum rok doświadczenia w obsłudze klientów w branży e-commerce - warunek konieczny
🙉 doświadczenie w pracy z systemami do obsługi klientów
🙉 doświadczenie jako klient dużych platform e-commercowych (jako kupujący lub sprzedający)
🙉 dobrze czujesz się w kontakcie z drugim człowiekiem
🙉 lubisz pomagać ludziom
🙉 empatia i komunikatywność
Co oferujemy:
🔔100% pracy zdalnej — liczy się Twoje zaangażowanie, nie lokalizacja
🔔Dynamika i decyzyjność w jednym — czyli płaska struktura organizacyjna
🔔Współpraca z ekspertami — z różnych obszarów branży e-commerce
🔔Rozwój produktu w Twoich rękach — posiadasz realny wpływ na kształt projektów, które wspólnie tworzymy.
Nasze wartości:
🔥Rozwój produktów — chcemy jak najlepiej zrozumieć gusta i pragnienia naszych użytkowników, by tworzyć rozwiązania będące odpowiedzią na ich potrzeby.
🔥Otwartość — dbamy o wewnętrzną, transparentną komunikację, budując tym samym wzajemne zaufanie i poczucie bezpieczeństwa.
🔥Współpraca — doceniamy umiejętność pracy w zespole i wspólnego rozwiązywania zadań i problemów, na rzecz osiągania wspólnych celów biznesowych.
🔥Różnorodność — chcemy tworzyć zespół zróżnicowany pod względem: płci, wieku, doświadczenia, umiejętności i charakteru, przy jednoczesnym dbaniu o wzajemny szacunek.
🔥Odwaga — nie boimy się podważać istniejących rozwiązań, eksperymentować i popełniać błędy. Jesteśmy gotowi stawiać czoła nowym próbom i wyzwaniom.
Brutto miesięcznie - UZ
Sprawdź podobne oferty pracy