Kierownik działu obsługi klienta

Kierownik działu obsługi klienta

Obsługa klienta
11 000 - 13 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Doświadczenie merytoryczne (obsługa klienta)
Znajomość procesów obsługi klienta
Zdolności analityczne
Znajomość KPI
Pozytywne usposobienie
Doświadczenie w zarządzaniu działem administracji
skuteczna komunikacja
doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Mile widziane

Zarządzanie obsz. finansowym w firmie

Opis stanowiska

Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie (najlepiej powyżej 3 lat) w zarządzaniu zespołem w dziale zajmującym się obsługą klienta .... i....

potrafisz motywować, wspierać, egzekwować:)...  i do tego.....

robisz to z troską o swój zespół ....a także ...

jesteś osobą sprawczą, podejmujesz decyzje, za które bierzesz odpowiedzialność ... oraz ...

jesteś osobą o pogodnym usposobieniu, nastawioną na znajdowanie rozwiązań ...


... to jesteś świetnym kandydatem/kandydatką do współpracy z nami!

Masz gotowe CV? - wyślij je już dziś! Czekamy być może właśnie na Ciebie!


Jakie zadania Ci powierzymy?

W Dziale Obsługi Klienta, Administracji i Finansów będziesz:

  • Zarządzać zespołem – czyli koordynowanie pracy, wyznaczanie celów, motywowanie i rozwój współpracowników.
  • Organizować i planować pracę współpracowników – czyli dbanie o sprawny przebieg codziennych obowiązków.
  • Kontrolować jakość obsługi klientów – czyli monitorowanie standardów i wdrażanie działań poprawiających jakość.
  • Optymalizować i standaryzować procesy w celu zwiększenia efektywności pracy działu.  
  • Doskonalić wewnętrzny system CRM.
  • Raportować wyniki oraz aktywnie uczestniczyć w miesięcznych spotkaniach podsumowujących dla kadry menadżerskiej. 
  • Współpracować z innymi działami – np. HR, SELL, DM. 
  • Dbać o dobrą atmosferę w zespole i rozwiązywać ewentualne konflikty.
  • Utrzymywać kontakt z podmiotami współpracującymi.


Na jakie umiejętności stawiamy?

  • Znajomość procesów związanych z obsługą klienta – wskaźników oraz administracją biurową.
  • Umiejętność organizacji pracy i efektywnego delegowania zadań.
  • Zdolności analityczne – umiejętności optymalizacji procesów i poprawy efektywności działu.
  • Kompetencje komunikacyjne – umiejętności współpracy zarówno z zespołem, jak i innymi działami firmy.


Na jakie benefity możesz liczyć?

  • karta Multisport - dofinansowanie 50 %
  • dofinansowanie codziennego cateringu w biurze
  • możliwość udziału w szkoleniach
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy (zaczynamy 7-9)
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata w biurze
  • zwrot 50 % za dojazdy, jeśli dojeżdżasz do biura powyżej 25 km 

Oczywiście od firmy otrzymasz niezbędny sprzęt: telefon, laptop;)


Jak wygląda rekrutacja?

  • I etap - spotkanie online z HR-ką (Joanna)
  • II etap - sesja AC w siedzibie firmy
  • Decyzja
  • Złożenie oferty wybranemu kandydatowi/kandydatce
  • Zawarcie umowy:)


Co robimy?

Jesteśmy jedną z największych kancelarii antywindykacyjnych w Polsce. Nasza praca to misja, której nadrzędnym celem jest wspieranie naszych Klientów w walce z zadłużeniami. Jesteśmy po to, by pomagać w procesie redukcji zobowiązań i uzyskaniu możliwie najkorzystniejszych dla Klientów rozstrzygnięć.

We współpracy cenimy szczerość i otwartą komunikację. Wierzymy, że zarówno z sukcesów jak i niepowodzeń możemy wiele się nauczyć, wspierając się nawzajem. Dzięki elastyczności i otwartości na zmiany chętnie doskonalimy się jako organizacja i zespoły.

Poznaj nas: https://kancelaria-pomoc.pl/

Oferta dodana: 12.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca