Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie (najlepiej powyżej 3 lat) w zarządzaniu zespołem w dziale zajmującym się obsługą klienta .... i....
potrafisz motywować, wspierać, egzekwować:)... i do tego.....
robisz to z troską o swój zespół ....a także ...
jesteś osobą sprawczą, podejmujesz decyzje, za które bierzesz odpowiedzialność ... oraz ...
jesteś osobą o pogodnym usposobieniu, nastawioną na znajdowanie rozwiązań ...
... to jesteś świetnym kandydatem/kandydatką do współpracy z nami!
Masz gotowe CV? - wyślij je już dziś! Czekamy być może właśnie na Ciebie!
Jakie zadania Ci powierzymy?
W Dziale Obsługi Klienta, Administracji i Finansów będziesz:
- Zarządzać zespołem – czyli koordynowanie pracy, wyznaczanie celów, motywowanie i rozwój współpracowników.
- Organizować i planować pracę współpracowników – czyli dbanie o sprawny przebieg codziennych obowiązków.
- Kontrolować jakość obsługi klientów – czyli monitorowanie standardów i wdrażanie działań poprawiających jakość.
- Optymalizować i standaryzować procesy w celu zwiększenia efektywności pracy działu.
- Doskonalić wewnętrzny system CRM.
- Raportować wyniki oraz aktywnie uczestniczyć w miesięcznych spotkaniach podsumowujących dla kadry menadżerskiej.
- Współpracować z innymi działami – np. HR, SELL, DM.
- Dbać o dobrą atmosferę w zespole i rozwiązywać ewentualne konflikty.
- Utrzymywać kontakt z podmiotami współpracującymi.
Na jakie umiejętności stawiamy?
- Znajomość procesów związanych z obsługą klienta – wskaźników oraz administracją biurową.
- Umiejętność organizacji pracy i efektywnego delegowania zadań.
- Zdolności analityczne – umiejętności optymalizacji procesów i poprawy efektywności działu.
- Kompetencje komunikacyjne – umiejętności współpracy zarówno z zespołem, jak i innymi działami firmy.
Na jakie benefity możesz liczyć?
- karta Multisport - dofinansowanie 50 %
- dofinansowanie codziennego cateringu w biurze
- możliwość udziału w szkoleniach
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy (zaczynamy 7-9)
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata w biurze
- zwrot 50 % za dojazdy, jeśli dojeżdżasz do biura powyżej 25 km
Oczywiście od firmy otrzymasz niezbędny sprzęt: telefon, laptop;)
Jak wygląda rekrutacja?
- I etap - spotkanie online z HR-ką (Joanna)
- II etap - sesja AC w siedzibie firmy
- Decyzja
- Złożenie oferty wybranemu kandydatowi/kandydatce
- Zawarcie umowy:)
Co robimy?
Jesteśmy jedną z największych kancelarii antywindykacyjnych w Polsce. Nasza praca to misja, której nadrzędnym celem jest wspieranie naszych Klientów w walce z zadłużeniami. Jesteśmy po to, by pomagać w procesie redukcji zobowiązań i uzyskaniu możliwie najkorzystniejszych dla Klientów rozstrzygnięć.
We współpracy cenimy szczerość i otwartą komunikację. Wierzymy, że zarówno z sukcesów jak i niepowodzeń możemy wiele się nauczyć, wspierając się nawzajem. Dzięki elastyczności i otwartości na zmiany chętnie doskonalimy się jako organizacja i zespoły.
Poznaj nas: https://kancelaria-pomoc.pl/