O nas
KERRIS to dynamicznie rozwijająca się agencja digital 360 o globalnym zasięgu działania i solidnej pozycji na rynku. Specjalizujemy się w realizacji projektów na 12 międzynarodowych rynkach dla wiodących marek, domów mediowych i startupów. Łączymy w sobie doskonałe kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, co przynosi klientom firmy realne korzyści biznesowe. Nasz zespół wyróżnia się głębokim zrozumieniem technologii i biznesu, a także zdobył wiele polskich oraz międzynarodowych nagród i wyróżnień, takich jak Diamenty Forbesa.
Twoje zadania:
- Planowania, zakup i optymalizacja prowadzonych działań w ekosystemach Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360 i podobnych.
- Proaktywne podejście do prowadzonych działań mediowych, w tym proponowanie nowych rozwiązań klientom, wykraczającym poza biddable media.
- Przygotowanie mediaplanów i estymacji dla przyszłych kampanii.
- Analiza danych i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań.
- Spotkania z klientem i teamami projektowymi.
Wynagrodzenie
- 5000 - 7 000 zł netto + VAT.
- Współpraca B2B, UZ lub UoP
Dodatkowe powody, aby z nami pracować
- Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, udział w szkoleniach i konferencjach, WellBee.
- Praca w teamie, który lubi to, co robi!
- Praca w modelu hybrydowym: 2 dni z biura na ul. Burakowskiej, 3 dni zdalnie.
Nasze wymagania
- Doświadczenie jest zawsze mile widziane, ale chęć rozwoju, zdobywania nowych skilli i zaangażowanie i szybkie zdobywanie nowych umiejętności będzie najważniejsze!
- Znajomość platform reklamowych: Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360 i narzędzi reklamowych.
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, Tag Manager, Pixel - nie musisz być ekspertem, nauczymy Cię wszystkiego, co potrzebne!
- Umiejętności analityczne: potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i wiesz jak o nich rozmawiać.
- Rozumiesz jak działają systemy reklamowe
- Wiesz, jakie są trendy i lubisz eksperymentować z różnymi strategiami.
- Chcesz się uczyć, rozwijać i podejmować nowe wyzwania
Mile widziane, ale nie są konieczne
- Doświadczenie w TikTok Ads, LinkedIn Ads, Pinterest Ads, Microsoft Advertising
- Znajomość Google Data Studio, Google Campaign Manager
Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS
- Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co?” i “Jak?”, ale również “Dlaczego?”, “W jakim celu?”.
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy.
- Otwarty umysł i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań.
- Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2.