O kicket.com
Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce.
Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), cgm.pl (o muzyce), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).
Mamy prawdopodobnie jeden z najlepszych produktów na naszym rynku, zaangażowany i doświadczony zespół we wnoszeniu prawdziwej wartości dla naszych Partnerów, ale nie spoczywamy na laurach, wciąż się rozwijamy, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii.
🧑💻Czym się będziesz zajmować:
🫵Szukamy osoby, która:
🚀 Co oferujemy:
🔀Proces rekrutacyjny:
Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV przez formularz aplikacyjny. W następnym kroku porozmawiasz z naszą HR Manager - Sylwią i poznasz Chief Customer Service Officer - Bruno.
Sprawdź podobne oferty pracy