Oferty
Customer Service Specialist
Nowa
Support

Customer Service Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O kicket.com

Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce. 


Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), cgm.pl (o muzyce), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).


Mamy prawdopodobnie jeden z najlepszych produktów na naszym rynku, zaangażowany i doświadczony zespół we wnoszeniu prawdziwej wartości dla naszych Partnerów, ale nie spoczywamy na laurach, wciąż się rozwijamy, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii. 


🧑‍💻Czym się będziesz zajmować: 

  • codziennym kontaktem telefonicznym i mailowym z naszymi klientami,
  • doradzaniem w kwestiach wydarzeń kulturalnych,
  • pracą z systemem biletowym,
  • współpracą z innymi działami w firmie.


🫵Szukamy osoby, która:

  • jest otwarta, komunikatywna i proaktywna,
  • jest sumienna i dokładna,
  • ma doświadczenie w obsłudze klienta,
  • jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
  • Jeśli dodatkowo interesujesz się kulturą - będzie to ogromny plus.
  • Mile widziany status studenta/studentki.


🚀 Co oferujemy:

  • Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celu, którzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom.
  • Pracę hybrydową - 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu.
  • Nowoczesne biuro na Powiślu z pełną lodówką i brakiem dress-code.
  • Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne.
  • Służbowy laptop, telefon i inne niezbędne do pracy narzędzia.
  • Możliwości rozwoju w ramach naszego zespołu.


🔀Proces rekrutacyjny:

Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV przez formularz aplikacyjny. W następnym kroku porozmawiasz z naszą HR Manager - Sylwią i poznasz Chief Customer Service Officer - Bruno.

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior w Dziale Obsługi Klienta

Nowa
4 666 - 5 500 pln
MMC Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Technical Support and Onboarding Representative

Nowa
Align Technology
Wrocław
język angielski
Nowa

Account Success Specialist(s)

Nowa
5 000 - 7 000 pln
BeMyGuest
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Customer service communication skills
English
High attention to detail
Nowa

Office Coordinator

Nowa
5 500 - 7 300 pln
Admind
Warszawa
Microsoft Office
administracja
obsługa klienta
Nowa