Pracownik Call Center
Obowiązki:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa Klienta w zakresie połączeń przychodzących i wychodzących
- Mailowa obsługa klienta
- Rejestracja oraz nadzór nad zleceniami Klienta w systemie informatycznym
- Dbanie o najwyższą jakość standardów obsługi Klienta
- Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku marki
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- Dobra umiejętność obsługi komputera
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji werbalnej
- Bardzo dobra dykcja oraz zdolność budowania poprawnej gramatycznie wypowiedzi
- Umiejętność pracy w grupie
- Nastawienie na realizację celu
- Chęć i zdolność do szybkiego uczenia się
- Sumienność, uczciwość, rzetelność, punktualność
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Szkolenia i certyfikaty
- Możliwości awansu
- Kurs j. angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przyjazną atmosferę
Numer kontaktowy:
Łódź 📞 733447197
Wałbrzych 📞 733447979
Krosno 📞 733447206
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).