Specjalista ds. Kadr i Płac
Lokalizacja: Wałbrzych
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista
Praca stacjonarna
Wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym naliczaniu płac
Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
Doświadczenie w pracy z systemami kadrowo-płacowymi (wymagana/preferowana TETA)
Znajomość pakietu MS Office (Excel i Word)
Znajomość programu Płatnik
Umiejętność prowadzenia akt osobowych
Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy
Umiejętność analitycznego myślenia
Chęć wprowadzania optymalizacji, usprawnień w zakresie funkcjonowania pracy działu
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
Sporządzanie i weryfikacja deklaracji PIT-11, sprawozdań GUS
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP)
Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami
Obsługa dostępnych benefitów i programów pracowniczych
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie ich w firmie
Wsparcie i doradztwo dla pracowników i kadry kierowniczej w zakresie kadr i płac
Przygotowywanie raportów i analiz kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i audytowe
Benefity:
Dofinansowanie zajęć sportowych
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Firmowa drużyna sportowa
Parking dla pracowników
Dodatkowe świadczenia socjalne
Bony żywieniowe
Program rekomendacji pracowników
Pikniki rodzinne
Multisport
To oferujemy:
Rozwój zawodowy
Uczestnictwo w szkoleniach
Pracę w zgranym zespole
Wdrożenie na stanowisko przez doświadczonego współpracownika
Stabilną pracę
Rekomendowane oferty