Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy największym producentem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej. Pozycję lidera zawdzięczamy konsekwentnie rozwijanej ofercie produktowej połączonej ze zdobywaniem nowych rynków zbytu w kraju i poza jego granicami.
Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz posiadaniu własnego centrum logistycznego jesteśmy pewnym partnerem dla klientów oraz rzetelnym pracodawcą.
Zadania na stanowisku
· Opracowanie i realizacja planów trade marketingowych wspierających sprzedaż w różnych kanałach dystrybucji na rynkach międzynarodowych
· Dostosowanie działań do specyfiki lokalnych rynków z uwzględnieniem ich kultury, preferencji i trendów
· Nadzór i rozwój obszaru ekspozycji produktów w punktach sprzedaży detalicznej
· Optymalizacja przestrzeni sprzedażowej i prezentacji produktów w sklepach
· Współpraca w zakresie projektowania i koordynacja produkcji materiałów POS
· Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań wspierających marketing w punkcie sprzedaży,
· Budowanie relacji i prowadzenie programów wsparcia dla dystrybutorów i partnerów handlowych
· Tworzenie programów lojalnościowych oraz motywacyjnych dla partnerów handlowych.
· Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych (promocje cenowe, akcje specjalne, konkursy)
· Analiza skuteczności kampanii oraz raportowanie wyników i rekomendacje działań optymalizacyjnych
· Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i lokalnych oddziałów spółki
· Wspieranie działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek
· Analiza trendów i działań konkurencji w zakresie trade marketingu na rynkach europejskich
Oczekiwania
Wykształcenie i doświadczenie:
o Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia.
o Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze trade marketingu, najlepiej w branży materiałów budowlanych lub pokrewnych (np. DIY, FMCG).
o Doświadczenie w pracy na rynkach międzynarodowych
Kompetencje zawodowe:
o Znajomość narzędzi trade marketingowych oraz technik wspierających sprzedaż.
o Doświadczenie w zarządzaniu projektami i budżetem marketingowym.
o Umiejętność dostosowania działań do różnych rynków i kultur.
o Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków z działań marketingowych.
Umiejętności interpersonalne:
o Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
o Proaktywność oraz umiejętność budowania relacji z partnerami biznesowymi.
o Zdolność do pracy w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku.
Inne wymagania:
o Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. B2); znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
o Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemy
Sprawdź podobne oferty pracy