Praktyki w Customer Success (GenAI)

Praktyki w Customer Success (GenAI)

Obsługa klienta

Sikorskiego 26, Wrocław

KODA

Praktyka/Staż
US
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski
skuteczna komunikacja
odpowiedzialność

Opis stanowiska

Nie codziennie trafia się okazja, żeby wejść do świata AI od środka.Jeszcze rzadziej, żeby uczyć się od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co robią.A już prawie nigdy, żeby połączyć to wszystko z szansą na stałą współpracę.

Ale dziś jest ten dzień.

 

Cześć! Jesteśmy KODA. Wdrażamy asystentów AI w największych firmach w Polsce.

 

Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda współpraca z liderami rynku, takimi jak TVN, Żabka, Biedronka, Santander Consumer Bank i wieloma innymi  - dołącz do nas!

 

Tworzymy autorską platformę AI obsługującą wszystkie kanały komunikacji: asystenci głosowi, voiceboty, chatboty, automatyzację emaili, komunikatory społecznościowe i systemy biznesowe. Nasza technologia trafia tam, gdzie jest realna potrzeba.

Jesteśmy kameralnym i doświadczonym zespołem z wielkimi ambicjami. Działamy szybko i konkretnie, bez warstw, które spowalniają decyzje. 

 

O praktykach:

Zapraszamy Cię do naszego zespołu Customer Success, który jest blisko klienta, rozumie jego potrzeby i prowadzi współpracę dalej z głową i sercem.

To właśnie tutaj nauczysz się, jak budować relacje, które mają znaczenie. Jak rozmawiać o technologii prostym językiem. I jak wspierać klienta tak, żeby wracał po więcej.

 

Co Ci pokażemy:

  • jak tworzyć relacje oparte na zaufaniu i być dla klienta realnym partnerem
  • jak połączyć technologię z empatią, czyli jak mówić o AI po ludzku i przekładać ją na konkretne potrzeby
  • jak zbierać potrzeby, analizować dane i zamieniać je w konkretne działania
  • jak przekładać współpracę z klientem na realne wyniki – tworzyć podsumowania, raporty, rekomendacje i wiedzieć, co z nich wynika
  • jak działa nasza platforma i gdzie możesz dodać coś od siebie (nawet jeśli wcześniej nie miał_ś z takimi narzędziami kontaktu)

Kogo szukamy?

Nie interesuje nas idealne CV ani lista kursów.Interesuje nas ciekawość, zaangażowanie i chęć nauki.

Szukamy osoby, która:

  • chce wejść do świata nowych technologii i sprawdzić, czy to „to”
  • komunikuje się efektywnie i transparentnie (po polsku i angielsku)
  • lubi ludzi i łatwo nawiązuje relacje
  • potrafi słuchać, wyciągać wnioski i zadawać trafne pytania
  • jest uważna i odpowiedzialna, zauważa szczegóły, pilnuje terminów, a jeśli czegoś nie wie, to pyta
  • potrafi wziąć odpowiedzialność za to, co robi i potrafi przyznać się do błędu
  • szuka miejsca, w którym naprawdę można się czegoś nauczyć i zostać na dłużej

 

Co zyskasz:

  • wejście do branży IT, wgląd w prawdziwą pracę w branży AI w praktyce - z codziennych rozmów, decyzji i współpracy z klientami
  •  doświadczenie w pracy z klientami B2B (dużymi, rozpoznawalnymi markami, których działania zobaczysz od kulis)
  • przestrzeń do popełniania błędów (to naturalna część nauki), testowania pomysłów i zadawania pytań
  • mentoring, wsparcie i konstruktywny feedback od zespołu, który wie, co robi i naprawdę dzieli się wiedzą
  • referencje po zakończeniu praktyk lub, jeśli złapiemy wspólny rytm, miejsce w naszym zespole na dłużej

 

Dodatkowe informacje:

  • praktyki odbywają się stacjonarnie we Wrocławiu, w nowoczesnym, przyjaznym zwierzakom biurze w centrum miasta z nielimitowaną kawą
  • praktyki rozpoczną się we wrześniu i obejmują 120 godzin
  • dostosowujemy dni i godziny elastycznie do Twojej dostępności
  • realizujesz je w ramach programu studiów? Pomożemy Ci z dokumentacją
  • to praktyki bezpłatne, ale wypełnione realnym doświadczeniem, możliwością nauki i propozycji stałej współpracy po zakończeniu

 

Brzmi jak coś dla Ciebie?To nie czekaj!

Aplikuj i daj nam znać, że chcesz spróbować. Czekamy, aby Cię poznać.

Oferta dodana: 19.08.2025
Lokalizacja biura