Nie codziennie trafia się okazja, żeby wejść do świata AI od środka.Jeszcze rzadziej, żeby uczyć się od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co robią.A już prawie nigdy, żeby połączyć to wszystko z szansą na stałą współpracę.
Ale dziś jest ten dzień.
Cześć! Jesteśmy KODA. Wdrażamy asystentów AI w największych firmach w Polsce.
Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda współpraca z liderami rynku, takimi jak TVN, Żabka, Biedronka, Santander Consumer Bank i wieloma innymi - dołącz do nas!
Tworzymy autorską platformę AI obsługującą wszystkie kanały komunikacji: asystenci głosowi, voiceboty, chatboty, automatyzację emaili, komunikatory społecznościowe i systemy biznesowe. Nasza technologia trafia tam, gdzie jest realna potrzeba.
Jesteśmy kameralnym i doświadczonym zespołem z wielkimi ambicjami. Działamy szybko i konkretnie, bez warstw, które spowalniają decyzje.
Zapraszamy Cię do naszego zespołu Customer Success, który jest blisko klienta, rozumie jego potrzeby i prowadzi współpracę dalej z głową i sercem.
To właśnie tutaj nauczysz się, jak budować relacje, które mają znaczenie. Jak rozmawiać o technologii prostym językiem. I jak wspierać klienta tak, żeby wracał po więcej.
- jak tworzyć relacje oparte na zaufaniu i być dla klienta realnym partnerem
- jak połączyć technologię z empatią, czyli jak mówić o AI po ludzku i przekładać ją na konkretne potrzeby
- jak zbierać potrzeby, analizować dane i zamieniać je w konkretne działania
- jak przekładać współpracę z klientem na realne wyniki – tworzyć podsumowania, raporty, rekomendacje i wiedzieć, co z nich wynika
- jak działa nasza platforma i gdzie możesz dodać coś od siebie (nawet jeśli wcześniej nie miał_ś z takimi narzędziami kontaktu)
Nie interesuje nas idealne CV ani lista kursów.Interesuje nas ciekawość, zaangażowanie i chęć nauki.
- chce wejść do świata nowych technologii i sprawdzić, czy to „to”
- komunikuje się efektywnie i transparentnie (po polsku i angielsku)
- lubi ludzi i łatwo nawiązuje relacje
- potrafi słuchać, wyciągać wnioski i zadawać trafne pytania
- jest uważna i odpowiedzialna, zauważa szczegóły, pilnuje terminów, a jeśli czegoś nie wie, to pyta
- potrafi wziąć odpowiedzialność za to, co robi i potrafi przyznać się do błędu
- szuka miejsca, w którym naprawdę można się czegoś nauczyć i zostać na dłużej
- wejście do branży IT, wgląd w prawdziwą pracę w branży AI w praktyce - z codziennych rozmów, decyzji i współpracy z klientami
- doświadczenie w pracy z klientami B2B (dużymi, rozpoznawalnymi markami, których działania zobaczysz od kulis)
- przestrzeń do popełniania błędów (to naturalna część nauki), testowania pomysłów i zadawania pytań
- mentoring, wsparcie i konstruktywny feedback od zespołu, który wie, co robi i naprawdę dzieli się wiedzą
- referencje po zakończeniu praktyk lub, jeśli złapiemy wspólny rytm, miejsce w naszym zespole na dłużej
- praktyki odbywają się stacjonarnie we Wrocławiu, w nowoczesnym, przyjaznym zwierzakom biurze w centrum miasta z nielimitowaną kawą
- praktyki rozpoczną się we wrześniu i obejmują 120 godzin
- dostosowujemy dni i godziny elastycznie do Twojej dostępności
- realizujesz je w ramach programu studiów? Pomożemy Ci z dokumentacją
- to praktyki bezpłatne, ale wypełnione realnym doświadczeniem, możliwością nauki i propozycji stałej współpracy po zakończeniu
Brzmi jak coś dla Ciebie?To nie czekaj!
Aplikuj i daj nam znać, że chcesz spróbować. Czekamy, aby Cię poznać.