Oferty
Senior Consultant/ Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting
Consulting

Senior Consultant/ Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
KPMG

KPMG

Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-doradczych na świecie. W Polsce działamy od 1990 roku. W 7 biurach pracuje nas blisko 2100 osób - wspólnie tworzymy #generationKPMG.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

SSC

GBS

BPO

zarządzanie projektami

risk management

język polski

język angielski

Microsoft Office

Opis stanowiska

Company description

KPMG jest uznanym liderem na rynku doradztwa dla centrów usług i outsourcingu. Zespół SSOC świadczy usługi na każdym etapie transformacji: od stworzenia strategii i docelowego modelu operacyjnego po wdrożenie oraz optymalizację istniejących centrów. Zespół SSOC wspiera przedsiębiorstwa prywatne i instytucje publiczne w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych poprzez centralizację, optymalizację oraz automatyzację procesów biznesowych, tworząc centra usług wspólnych oraz wykorzystując koncepcję outsourcingu.


Job title

Senior Consultant/ Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting


Job title description

  • tworzenie strategii i docelowego modelu operacyjnego oraz wdrożenie centrów usług wspólnych lub optymalizacja istniejących
  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie centralizacji procesów w tym w postaci przeniesienia do centrów usług wspólnych
  • zarządzanie migracją procesów dla różnych funkcji biznesowych
  • realizacja projektów doradczych w zakresie reorganizacji działów finansowych, HR, globalnego łańcucha dostaw i innych, jak również w zakresie optymalizacji procesów biznesowych 
  • analiza i wdrożenie działań w zakresie zwiększania efektywności organizacyjnej czy redukcji kosztów przedsiębiorstw w tym automatyzacja i robotyzacja procesów
  • kierowanie zespołami projektowymi
  • definiowanie zakresu i podejścia do realizacji prac projektowych oraz nadzór nad realizacją projektów
  • opracowywanie nowych produktów i usług oraz udział w procesie sprzedażowym


Requirements

doświadczenie w branży konsultingowej i/lub w organizacjach typu SSC/GBS/BPO w obszarze Business Transformation Management (warunek konieczny)

  • otwartość na podróże służbowe (warunek konieczny)
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze transformacji biznesowej w zakresie:
  • budowania strategii SSC/GBS/outsourcingu procesów biznesowych
  • budowania koncepcji i wdrażania Target Operating Model w organizacjach typu SSC/GBS/BPO
  • zarządzania i realizacji projektów tworzenia i/lub optymalizacji centrów usług wspólnych i/lub BPO
  • zarządzania (od strony projektowej) optymalizacjami procesów biznesowych oraz ich migracjami do centrów usług wspólnych i/lub BPO
  • doświadczenie w realizacji projektów doradczych
  • wiedza i doświadczenie w obszarze transformacji i centralizacji minimum jednego z następujących procesów biznesowych: finanse i księgowość, rachunkowość zarządcza, kontroling, globalny łańcuch dostaw, zarządzanie zasobami ludzkimi, Master Data, procesy bankowe, risk management
  • doświadczenie w prowadzeniu analizy procesowej i przygotowywaniu dokumentacji procesowej (np. SOP, DTP, work instructions, mapy procesowe)
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe, ekonomiczne, techniczne lub matematyczne
  • bardzo dobra znajomość języków polskiego i angielskiego
  • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Visio)


We offer

  • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach


Sprawdź podobne oferty pracy

Dyrektor Zarządzający (m/k)

Nowa
PROFIT HR
Krzyż Wielkopolski
management
zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
doświadczenie
Nowa

Konsultant sprzedaży SellWise

Nowa
7 325 - 12 209 usd
SellWise Szymon Negacz Sp.k
Gliwice
, Praca zdalna
Zdalnie
budżetowanie
CRM
sprzedaż
Nowa

Head of Software Development

Nowa
Solaris Bus & Coach sp. z o.o.
Bolechowo-Osiedle
branża motoryzacyjna
Nowa

Business Development Manager - IT Recruitment Solutions

Nowa
2 442 - 4 883 usd
Red Global
Warszawa
B2B
rekrutacja
branża IT
Nowa

Szef/Szefowa Biura Analizy Biznesowej i Systemowej

Nowa
2 320 - 3 711 usd
TAURON Obsługa Klienta
Wrocław
Agile
Waterfall
ISEB Business Analysis
Nowa