Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

5 300 - 6 400 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 300 - 6 400 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 300 - 6 400 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 300 - 6 400 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

reklamacje

obsługa zgłoszeń

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Rozwijaj się z polskim fintechem z siedzibą w sercu Poznania!


Kim jesteśmy? Operatorem płatności dla e-commerce i usług online. Od ponad 15 lat ułatwiamy użytkownikom zakupy w sieci, pracując razem nad stale rozwijającą się bramką płatniczą. Na pewno znasz nas od dawna, bo jeśli zamawiasz jedzenie czy kupujesz bilety online —prawdopodobnie korzystasz z rozwiązań Tpay. 


Wśród naszych klientów znaleźć można takie marki jak Biedronka, MediaExpert, Kubota, PZU, Fortuna, John Dog, Josera.


Nasze wartości: W codziennej pracy cenimy wartości takie jak: Rozwój, Profesjonalizm, Kulturę osobistę i Zespołowość. Jest to kompas, który wyznacza nam kierunek każdego dnia.


W Tpay liczą się ludzie. Mamy zgrane zespoły, które chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Nowych pracowników nigdy nie zostawiamy samych sobie: możesz liczyć na preonboarding i onboarding, pełne wsparcie zespołu HR i członków Twojego nowego teamu.


Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Head'a Marketingu, odpowiedzialnej za współtworzenie strategii, wzmacnianie pozycjonowania marki oraz zarządzanie zespołem w sposób wspierający rozwój całej organizacji.


Przejdź na drugą stronę bramki płatniczej i poznaj nas bliżej!


Szukasz pracy, w której naprawdę liczy się człowiek? Dołącz do zespołu Customer Success i pomóż nam dbać o świetne doświadczenia naszych merchantów! 


Jako Customer Success Specialist będziesz wspierać naszych klientów na każdym kroku – od pierwszego kontaktu, przez pomoc w codziennych sprawach, aż po rozwiązywanie bardziej złożonych tematów. 


Jako Customer Success Specialist będziesz realizował/a takie zadania jak: 

  • obsługa zgłoszeń mailowych, 
  • odbieranie połączeń infolinii przychodzącej, 
  • rozpatrywanie reklamacji, 
  • przyjmowanie zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiedniego działu,
  • kontrolowanie prawidłowej realizacji zgłoszeń przez ww. działy. 
  • budowanie pozytywnej relacji z klientami Spółki, 
  • pełne przedstawianie warunków współpracy, czynności koniecznych przed rozpoczęciem współpracy oraz badanie potrzeb i oczekiwań klientów,
  • samodzielne przekazywanie ofert, w ramach posiadanych uprawnień lub przekierowanie zapytań do odpowiedniego działu celem dalszego przygotowania i przedstawienia oferty, 
  • udzielanie informacji w zakresie weryfikacji konta, dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy, 
  • udzielanie informacji klientom Spółki w zakresie technicznego funkcjonowanie konta (panelu akceptanta) oraz ścisła współpraca z działem technicznym Spółki w zakresie spraw wykraczających poza wiedzę i posiadane kompetencje, 
  • zbieranie wszelkich informacji zwrotnych od klientów i płatników i przekazywanie ich przełożonemu w celu stałego usprawniania procesów i produktów Spółki,
  • inicjowanie i realizowanie działań up-sellingowych poprzez identyfikowanie  dodatkowych potrzeb klientów i przedstawianie im odpowiednich produktów lub usług oferowanych przez Spółkę, 
  • Koleżeńska pomoc w działaniach swojego zespołu oraz innych jednostek organizacyjnych Spółki, 
  • tworzenie bazy wiedzy na temat stosowanych do pracy procesów. 


Dołącz do nas, jeśli: 

  • masz min. rok doświadczenia w obsłudze klienta, 
  • potrafisz budować profesjonalne relacje z klientami, 
  • twoje umiejętności komunikacji są na wysokim poziomie, 
  • znasz język angielski co najmniej w stopniu komunikatywnym, 
  • jesteś osobą skrupulatną i dokładną, 
  • jesteś otwarty_a na rozwiązywania problemów, 
  • znasz zasady ortografii i gramatyki języka polskiego, 
  • jesteś osobą samodzielną, zorientowaną na osiąganie celów w ustalonym terminie. 


W Tpay możesz liczyć na: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B - Ty wybierasz,
  • wynagrodzenie 5300-6400 zł brutto UoP/ 5300-6400 zł netto + VAT B2B,
  • 25 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w modelu współpracy B2B),
  • biuro w ścisłym centrum Poznania, w Andersia Tower na 17. piętrze,
  • możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym, 
  • pracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, 
  • bezpłatne lekcje języka angielskiego, 
  • kartę Multisport, 
  • prywatną opiekę medyczną Medicover, 
  • ubezpieczenie na życie UNUM, 
  • Workation- pracę z dowolnego miejsca w Europie przez 3 miesiące w roku,
  • pakiet wsparcia psychologicznego HearMe, 
  • budżet szkoleniowy po okresie próbnym i 7 dni na rozwój w ciągu roku,
  • produkty Pekao S.A. i PZU na preferencyjnych warunkach (dotyczy UoP),
  • praca w godzinach 8:00-16:00 oraz 4 lub 5 razy w miesiącu w godzinach 12.00-20.00, 
  • nowoczesny sprzęt do pracy, 
  • regularne imprezy integracyjne, 
  • szansę na zdobywanie doświadczeń w obszarze fintech i pracę z fajnymi ludźmi ;)


Brzmi ciekawie? APLIKUJ i dołącz do NAS!

5 300 - 6 400 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

5 300 - 6 400 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B