Rozwijaj się z polskim fintechem z siedzibą w sercu Poznania!
Kim jesteśmy? Operatorem płatności dla e-commerce i usług online. Od ponad 14 lat ułatwiamy użytkownikom zakupy w sieci, pracując razem nad stale rozwijającą się bramką płatniczą. Mamy więc już pewnie jakieś wspólne płatności za sobą! Od 2021 roku naszym strategicznym partnerem jest największy bank w Europie środkowo- wschodniej czyli Bank Pekao. Stawiamy na stabilny rozwój, nowoczesne rozwiązania fintechowe i dostarczenie naszym klientom wysokiej jakości produktu.
Wśród naszych klientów znaleźć można takie marki jak Biedronka, MediaExpert, Kubota, PZU, John Dog, Josera, Koleo.
W Tpay liczą się ludzie. Nasze wartości to: Rozwój, Profesjonalizm, Kultura osobista i Zespołowość.
Do naszego zespołu AML poszukujemy osoby na stanowisko Junior AML Specialist. Idealnie by była to osoba, która interesuje się branżą fintech i tematem płatności online. Ważna jest dla nas także elastyczność w działaniu, umiejętność gry zespołowej i gotowość do nauki nowych umiejętności.
Twój zakres obowiązków:
- weryfikacja klientów oraz aktualizacja ich danych zgodnie z procedurami AML/KYC,
- monitorowanie transakcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i instrukcjami,
- utrzymywanie kontaktu z klientami za pośrednictwem telefonu oraz e-maila,
- współpraca z innymi działami Tpay w ramach realizowanych zadań zespołu AML&KYC,
- realizowanie kwartalnych celów wspierających rozwój Tpay,
- wsparcie zespołu w bieżących zadaniach oraz nauka pod okiem bardziej doświadczonych specjalistów,
- udział w szkoleniach i zdobywanie wiedzy z zakresu AML/KYC,
- przygotowywanie podstawowych raportów i analiz pod nadzorem opiekuna zespołu.
Dołącz do nas, jeśli:
- jesteś aktywnym_ą użytkownikiem_iczką płatności elektronicznych i chętnie poznajesz oraz testujesz nowe metody płatności,
- interesują Cię procesy AML/KYC i masz podstawową wiedzę na temat zagadnień AML/CFT,
- masz łatwość w czytaniu, analizowaniu oraz wyciąganiu wniosków z dokumentacji opartej o przepisy prawa,
- znasz dobrze, od strony praktycznej pakiet Office lub Google Workspace,
- doceniamy, jeśli korzystałeś_aś z narzędzia typu JIRA,
- masz wykształcenie wyższe- kierunki pokrewne ekonomii/finansom będą dodatkowym plusem
- osoby w Twoim otoczeniu cenią Ciebie za dokładność oraz skrupulatność,
- ważne jest dla Ciebie, aby realizować postawione cele, podchodząc elastycznie do każdego zadania,
- lubisz poszukiwać nowych rozwiązań, które sprawiają, że jesteś jeszcze lepszy_a w tym co robisz.
Te stanowisko może nie być dla Ciebie, jeśli:
- masz już ugruntowane doświadczenie w obszarze AML- w tym wypadku zakres obowiązków na tym stanowisku może nie być dla Ciebie interesujący
- masz już sprecyzowany plan na swój dalszy rozwój w AML/KYC- aktualnie oferowane stanowisko najbardziej atrakcyjne będzie dla osób, które dopiero poznają ten obszar i będą w nim szukać drogi dla siebie
- uwielbiasz pracę z domu- to pozycja pracy hybrydowej- chcielibyśmy docelowo widzieć się z Tobą w biurze 2-3 razy w tygodniu
Nasz proces rekrutacyjny składa się z:
- wypełnienie formularza aplikacyjnego, odpowiedzenie na kilka naszych pytań i dołączenie CV
- rozmowa telefoniczna z rekruterką
- spotkanie rekrutacyjne z AML Managerem i rekruterką
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- wynagrodzenie na poziomie 5 000-5 800 zł brutto UoP lub UZ
- biuro w ścisłym centrum Poznania, w Andersia Tower na 17. piętrze
- pracę hybrydową (ok 2-3 dni pracy z biura w tygodniu)
- pracę z doświadczonym zespołem, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- bezpłatne lekcje języka angielskiego,
- budżet szkoleniowy i 7 dni na rozwój w ciągu roku,
- kartę Multisport,
- prywatną opiekę medyczną Medicover,
- ubezpieczenie na życie,
- pakiet wsparcia psychologicznego,
- produkty Pekao S.A. i PZU na preferencyjnych warunkach,
- nowoczesny sprzęt do pracy,
- regularne imprezy integracyjne,
- szansę na zdobywanie doświadczeń w prężnie rozwijającej się firmie z obszaru Fintech.
Brzmi ciekawie? APLIKUJ i dołącz do NAS!