Dyrektor Marketingu / CMO
Handlowa 5, Białystok +6 Lokalizacji
Kuchnia Vikinga
Kuchnia Vikinga to największy dostawca dań gotowych w Polsce – od 2018 roku notujemy dynamiczny wzrost sprzedaży i dziś gotujemy ponad 250 tysięcy posiłków dziennie. Zatrudniamy już ponad 1500 osób, a nasze prognozowane przychody na 2025 rok są bliskie 700 mln zł. Oprócz diet pudełkowych rozwijamy catering biurowy Pan Viking oraz sieć ponad 20 punktów stacjonarnych Viking Point. Działamy w duchu startupowym – szybko, odważnie i bez zbędnej biurokracji.
W związku z wewnętrznym awansem poszukujemy Dyrektora Marketingu (CMO). Szukamy doświadczonego praktyka, który wprowadzi profesjonalne standardy marketingowe w organizacji i nada kierunek dalszemu rozwojowi. Rola ma charakter transformacyjny – obejmuje opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej, ułożenie procesów, budżetowania i raportowania.
Nowy CMO przejmie pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu (B2C i B2B), wesprze ekspansję zagraniczną oraz rozwój nowych linii biznesowych. Wyniki swojej pracy będzie raportować bezpośrednio do Zarządu.
Lokalizacja: Białystok
Twój zakres obowiązków
Opracowywanie, wdrażanie i egzekwowanie efektywnej strategii marketingowej dla wszystkich marek grupy Kuchni Vikinga,
Budowanie kultury zarządzania działaniami marketingowymi w oparciu o dane,
Prowadzenie cyklicznych badań rynku: grupy docelowej, konkurencji, trendów,
Nadzór nad spójnością przekazów marki we wszystkich kanałach (ATL, BTL, digital, PR),
Przygotowanie budżetu marketingowego oraz monitoring efektywności kampanii i optymalizacja działań w oparciu o KPI,
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami, liderami opinii oraz kluczowymi interesariuszami,
Monitorowanie trendów rynkowych i rekomendacja nowych kierunków rozwoju, w tym ekspansji międzynarodowej.
Nasze wymagania
Minimum 5 letnie doświadczenia w komunikacji marketingowej w dużej organizacji potwierdzone sukcesami - doświadczenie w branży: FMCG, Consumer goods, retail lub e-commerce,
Doświadczenie w budowie i skalowaniu sprzedaży online (B2C- warunek konieczny i B2B),
Zaawansowana znajomość performance marketingu, lejków sprzedażowych, marketing automation i narzędzi martech,
Wysokie umiejętności interpersonalne i przywódcze, oraz doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych,
Doświadczenie w negocjowaniu i prowadzeniu dużych kontraktów sponsoringowych oraz zarządzanie i dobór współpracy z ambasadorami i influencerami,
Biegłość w języku angielskim w mowie i piśmie.
To oferujemy
Realny wpływ na kształtowanie strategii komunikacyjnej i wizerunkowej grupy Kuchni Vikinga,
Wynagrodzenie: 25 - 35 000 netto (B2B) + bonus roczny, uzależniony od realizacji celów,
Bogaty pakiet benefitów, w tym: auto służbowe, wsparcie relokacyjne, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia, świadczenia ZFŚS oraz karty Medicover Sport,
Sport i integracja - bilety na mecze reprezentacji oraz wiele firmowych wydarzeń i spotkań przy wspólnym stole,
Relaks i komfort - dostęp do firmowych ośrodków wypoczynkowych,
Zniżki na catering dietetyczny i catering biurowy.
benefits
Prywatna opieka medyczna
Karta Medicover sport
Rozwój
Ubezpieczenie grupowe
Zniżka na catering
Imprezy firmowe
Fundusz socjalny
Brandowana odzież firmowa
Dyrektor Marketingu / CMO
Dyrektor Marketingu / CMO
Handlowa 5, Białystok
Kuchnia Vikinga