Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

6 000 - 7 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 000 - 7 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

prawo jazdy kat. B

obsługa klienta

Opis stanowiska

LaCava to największa polska palarnia kawy specialty. Od 15 lat tworzymy markę butikowych i unikalnych smakowo kaw o wyjątkowym designie. Łączymy pasję do kawy z nowoczesnym podejściem do sprzedaży i biznesu.


W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta, która zadba o najwyższy standard kontaktu z naszymi klientami – zarówno indywidualnymi, jak i biznesowymi. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów, doradzanie w kwestii produktów oraz budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.


Jeśli masz serce do ludzi, lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i chcesz pracować z marką, która naprawdę inspiruje – zapraszamy na pokład! ☕✨



Twoje główne zadania:

  • Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów (infolinia, e-mail)
  • Przyjmowanie telefonicznie oraz mailowo zleceń serwisowych
  • Telefoniczne wsparcie do rozwiązywania problemów technicznych (pierwsza linia kontaktu)
  • Zarządzanie priorytetowymi zleceniami serwisowymi
  • Przygotowywanie listy zadań dla działu logistyki, z wyszczególnieniem ewentualnych priorytetów
  • Przekazywanie dla działu handlowego zgłoszeń „trudnych”, wymagających dodatkowego kontaktu handlowca/ opiekuna z Klientem
  • Współpraca z serwisem w zakresie zbierania/ uzyskiwania informacji o statusie napraw -> śledzenie każdej naprawy w przypadku zapytania klienta o jej status + informowanie klienta o zakończeniu i terminie przywiezienia ekspresu
  • Wystawianie faktur cyklicznych (dzierżawy)
  • Przyjmowanie leadów sprzedażowych telefonicznie i mailowo, notowanie podstawowych informacji + kierowanie do działu handlowego
  • Prowadzenie i rozszerzanie bazy informacji o klientach (dane kontaktowe, lokalizacje, specyficzne warunki fakturowania/ wysyłek etc.)
  • Wprowadzanie klientów do programu Comarch wraz ze wskazaniem opiekuna handlowego
  • Wystawianie dokumentów handlowych (PZ/WZ/RW)
  • Wprowadzanie nowych ekspresów dzierżawionych do listy urządzeń w Comarch
  • Przygotowywanie wysyłek DPD/InPost oraz poczty bieżącej


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, empatia i zrozumienie problemów innych
  • Nastawienie pro-klient i chęć rozwijania szczególnych standardów obsługi klienta
  • Umiejętność zarządzania czasem i zdolność do ustalania priorytetów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Pozytywne, profesjonalne oraz sympatyczne usposobienie
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wysoka etyka pracy oraz pracowitość
  • Odpowiedzialność za własną pracę oraz pracę zespołu
  • Znajomość Microsoft Excel, Word oraz Outlook
  • Praca stacjonarna w biurze
  • Prawo jazdy kat. B


Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia w przedziale od 6.000 zł brutto do 7.500 zł brutto miesięcznie
  • Praca w nowoczesnym i klimatycznym biurze przy palarni kawy
  • Owocowe wtorki, które umilą dzień w biurze
  • Opieka medyczna/ dentystyczna
  • Karta Multisport
  • Zniżki na firmowe produkty
  • Imprezy i spotkania firmowe


6 000 - 7 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 7 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Junior Operations Specialist in Customer Support (German)

Nowa
AirHelp
Gdańsk
German language (C1)
język niemiecki
Shift work
Nowa