LaCava to największa polska palarnia kawy specialty. Od 15 lat tworzymy markę butikowych i unikalnych smakowo kaw o wyjątkowym designie. Łączymy pasję do kawy z nowoczesnym podejściem do sprzedaży i biznesu.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta, która zadba o najwyższy standard kontaktu z naszymi klientami – zarówno indywidualnymi, jak i biznesowymi. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów, doradzanie w kwestii produktów oraz budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.
Jeśli masz serce do ludzi, lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i chcesz pracować z marką, która naprawdę inspiruje – zapraszamy na pokład! ☕✨
Twoje główne zadania:
- Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów (infolinia, e-mail)
- Przyjmowanie telefonicznie oraz mailowo zleceń serwisowych
- Telefoniczne wsparcie do rozwiązywania problemów technicznych (pierwsza linia kontaktu)
- Zarządzanie priorytetowymi zleceniami serwisowymi
- Przygotowywanie listy zadań dla działu logistyki, z wyszczególnieniem ewentualnych priorytetów
- Przekazywanie dla działu handlowego zgłoszeń „trudnych”, wymagających dodatkowego kontaktu handlowca/ opiekuna z Klientem
- Współpraca z serwisem w zakresie zbierania/ uzyskiwania informacji o statusie napraw -> śledzenie każdej naprawy w przypadku zapytania klienta o jej status + informowanie klienta o zakończeniu i terminie przywiezienia ekspresu
- Wystawianie faktur cyklicznych (dzierżawy)
- Przyjmowanie leadów sprzedażowych telefonicznie i mailowo, notowanie podstawowych informacji + kierowanie do działu handlowego
- Prowadzenie i rozszerzanie bazy informacji o klientach (dane kontaktowe, lokalizacje, specyficzne warunki fakturowania/ wysyłek etc.)
- Wprowadzanie klientów do programu Comarch wraz ze wskazaniem opiekuna handlowego
- Wystawianie dokumentów handlowych (PZ/WZ/RW)
- Wprowadzanie nowych ekspresów dzierżawionych do listy urządzeń w Comarch
- Przygotowywanie wysyłek DPD/InPost oraz poczty bieżącej
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, empatia i zrozumienie problemów innych
- Nastawienie pro-klient i chęć rozwijania szczególnych standardów obsługi klienta
- Umiejętność zarządzania czasem i zdolność do ustalania priorytetów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Pozytywne, profesjonalne oraz sympatyczne usposobienie
- Umiejętność pracy zespołowej
- Wysoka etyka pracy oraz pracowitość
- Odpowiedzialność za własną pracę oraz pracę zespołu
- Znajomość Microsoft Excel, Word oraz Outlook
- Praca stacjonarna w biurze
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia w przedziale od 6.000 zł brutto do 7.500 zł brutto miesięcznie
- Praca w nowoczesnym i klimatycznym biurze przy palarni kawy
- Owocowe wtorki, które umilą dzień w biurze
- Opieka medyczna/ dentystyczna
- Karta Multisport
- Zniżki na firmowe produkty
- Imprezy i spotkania firmowe