Oferty
Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości
HR

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

finanse

ERP

księgowość

Mile widziane

Microsoft Dynamics

SAP

Opis stanowiska

Landotech Mobile, międzynarodowa firma eksportowa, poszukuje Office Managera, który wesprze nasz zespół również w obszarze księgowości. Jeśli masz doświadczenie, świetne umiejętności organizacyjne oraz posługujesz się biegle językiem angielskim – dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku eksportowym!


Zakres obowiązków:

  • Stały kontakt z działem księgowości oraz wsparcie przy kompletowaniu dokumentacji
  • Potwierdzanie przelewów, wystawianie faktur oraz prowadzenie korespondencji e-mailowej związanej z transakcjami importowo-eksportowymi
  • Organizacja zaopatrzenia biura oraz rezerwacje hotelowe dla pracowników z dwóch oddziałów
  • Koordynowanie przepływów bankowych, weryfikacja zgodności z umowami bankowymi
  • Obsługa i koordynacja faktoringów oraz wsparcie w zakresie transakcji finansowych
  • Współpraca i koordynacja działań z księgowościami spółek zależnych
  • Bieżąca współpraca z młodszymi pracownikami księgowości
  • Sporządzanie cotygodniowych raportów kosztów i wpływów bankowych
  • Nadzór nad dokumentacją w systemie ERP łączącym księgowość z zarządzaniem magazynem
  • Praca w biurze w Krakowie (brak możliwości pracy zdalnej)


Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie o profilu eksportowym lub logistycznym
  • Biegła znajomość języka angielskiego – niezbędna do współpracy z partnerami międzynarodowymi
  • Zaawansowana znajomość programu Excel (w tym praca z tabelami przestawnymi i zaawansowanymi funkcjami)
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP – mile widziana znajomość SAP lub Microsoft Dynamics
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne, pozwalające na efektywną współpracę z zespołem
  • Gotowość do pełnej dostępności telefonicznej w godzinach pracy
  • Preferowana współpraca B2B – własna działalność gospodarcza


Dlaczego warto dołączyć do Landotech Mobile?

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku eksportowym
  • Przestrzeń do rozwoju i samodzielności w działaniu


📩 Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania, wyślij nam swoje CV!


#praca #OfficeManager #księgowość #eksport #LandotechMobile #kariera #rekrutacja #dołączdoteamu #krakowpraca #nowewyzwania #B2B #międzynarodowybiznes

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Assistant

Nowa
4 700 - 7 500 pln
Parleto
Gdańsk
komunikacja formalna
metodyczność
priorytetyzacja
Nowa

Asystent/ka Zarządu

Nowa
5 000 - 6 000 pln
SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O.
Warszawa
multitasking
Nowa

CEO Executive Assistant

Nowa
Callstack
Wrocław
communication
project management
presentations
Nowa

Office Coordinator

Nowa
5 500 - 7 300 pln
Admind
Warszawa
administracja
samodzielność
obsługa klienta
Nowa

People Operations Specialist

Nowa
5 800 - 7 000 pln
Appsilon
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Offer Preparation
English
Documents preparation
Nowa