Oferty
Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości
HR

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

finanse

ERP

księgowość

Mile widziane

Microsoft Dynamics

SAP

Opis stanowiska

Landotech Mobile, międzynarodowa firma eksportowa, poszukuje Office Managera, który wesprze nasz zespół również w obszarze księgowości. Jeśli masz doświadczenie, świetne umiejętności organizacyjne oraz posługujesz się biegle językiem angielskim – dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym środowisku eksportowym!


Zakres obowiązków:

  • Stały kontakt z działem księgowości oraz wsparcie przy kompletowaniu dokumentacji
  • Potwierdzanie przelewów, wystawianie faktur oraz prowadzenie korespondencji e-mailowej związanej z transakcjami importowo-eksportowymi
  • Organizacja zaopatrzenia biura oraz rezerwacje hotelowe dla pracowników z dwóch oddziałów
  • Koordynowanie przepływów bankowych, weryfikacja zgodności z umowami bankowymi
  • Obsługa i koordynacja faktoringów oraz wsparcie w zakresie transakcji finansowych
  • Współpraca i koordynacja działań z księgowościami spółek zależnych
  • Bieżąca współpraca z młodszymi pracownikami księgowości
  • Sporządzanie cotygodniowych raportów kosztów i wpływów bankowych
  • Nadzór nad dokumentacją w systemie ERP łączącym księgowość z zarządzaniem magazynem
  • Praca w biurze w Krakowie (brak możliwości pracy zdalnej)


Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie o profilu eksportowym lub logistycznym
  • Biegła znajomość języka angielskiego – niezbędna do współpracy z partnerami międzynarodowymi
  • Zaawansowana znajomość programu Excel (w tym praca z tabelami przestawnymi i zaawansowanymi funkcjami)
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP – mile widziana znajomość SAP lub Microsoft Dynamics
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne, pozwalające na efektywną współpracę z zespołem
  • Gotowość do pełnej dostępności telefonicznej w godzinach pracy
  • Preferowana współpraca B2B – własna działalność gospodarcza


Dlaczego warto dołączyć do Landotech Mobile?

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku eksportowym
  • Przestrzeń do rozwoju i samodzielności w działaniu


📩 Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania, wyślij nam swoje CV!


#praca #OfficeManager #księgowość #eksport #LandotechMobile #kariera #rekrutacja #dołączdoteamu #krakowpraca #nowewyzwania #B2B #międzynarodowybiznes

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Nowa
Landotech Mobile Sp. z o.o.
Kraków
finanse
księgowość
ERP
Nowa

Pracownik administracyjno-biurowy

Nowa
Biliti
Łódź
odpowiedzialność
sumienność
dobra organizacja pracy
Nowa

Koordynator/ka Biura

Nowa
HRK S.A.
Warszawa
zarządzanie czasem
zarządzanie biurem
administracja
Nowa

Business Support Specialist

Nowa
5 040 - 10 080 pln
Primaris Services Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dbałość o szczegóły
sumienność
Microsoft Office Word
Nowa

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
RODO
analityka
Nowa