Jak będzie wyglądać Twoja praca?
- Samodzielna realizacja zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360° z naciskiem na działania digitalowe, w tym CRM;
- Sprawna komunikacja i współpraca ze wszystkimi działami agencji: strategia, kreacja, design i produkcja;
- Kontrola budżetów i nadzór bieżącej rentowności projektów;
- Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów;
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów.
Co jest dla nas ważne?
- Min. 2 lata podobnego doświadczenia zdobytego w agencji reklamowej/domu mediowym;
- Umiejętność budowania partnerskich relacji z Klientem;
- Odwaga w działaniu i wyrażaniu swojego zdania;
- Zorientowanie na nowinki ze świata digitalu;
- Pozytywne nastawienie;
- Zaangażowanie i doświadczenie w prowadzeniu kampanii multi-touchpoint’owych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, itd.);
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.