Senior Strategy Planner
Nowa
Marketing

Senior Strategy Planner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Leo Warsaw

Leo Warsaw

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

strategiczne planowanie

rekomendacje strategiczne

kampanie 360

Opis stanowiska

Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci agencji kreatywnych. Wierzymy, że jeśli chodzi o kreatywność najważniejsi są ludzie. Po pierwsze Ci, którzy u nas pracują, bo to ich umiejętności napędzają naszą innowacyjność. Po drugie Ci, do których mówimy, bo to ich potrzeby i zwyczaje stają się inspiracją dla naszych pomysłów. Nazywamy to podejście HumanKind i zgodnie z nim tworzymy kreatywne rozwiązania, które mają moc zmieniania ludzkich zachowań.


Opis stanowiska:

  1. Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych (analizy, pisanie briefów i rekomendacji strategicznych);
  2. Wspieranie kreacji w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji marek w kampaniach 360;
  3. Zaangażowanie w procesy nowo biznesowe;
  4. Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji i w pracy z klientem;
  5. Wspieranie myślenia innowacyjnego w agencji (np. wykorzystanie narzędzi opartych o AI w pracy strategicznej);
  6. Posługiwanie się narzędziami analitycznymi (typu GWI, TGI, SentiOne, etc.)
  7. Wykorzystywanie różnych źródeł danych, analizowanie ich i synteza do budowania rekomendacji strategicznych;
  8. Współpraca z agencjami w ramach Publicis Groupe.


Kwalifikacje:

  1. Przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  2. Umiejętność strategicznego prowadzenia klienta i budowania z nim merytorycznej relacji;
  3. Kompetencje w pracy na projektach z zakresu komunikacji marek 360;
  4. Umiejętność samodzielnej eksploracji potrzeb i motywacji konsumenckich oraz formułowania insightów konsumenckich;
  5. Znajomość podstawowych technik badań jakościowych i ilościowych;
  6. Umiejętność definiowania kryteriów oceny efektywności działań komunikacyjnych oraz wyznaczania KPIs dla planowanych działań;
  7. Znajomość najnowszych trendów w komunikacji;
  8. Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków w oparciu o dane pochodzące z różnych źródeł;
  9. Chęć stałego rozwoju - ciekawość, zainteresowanie zjawiskami społecznymi, kulturowymi, zmianami zachowań konsumenckich oraz kontekstów biznesowych;
  10. Wysokie kompetencja komunikacyjne i interpersonalne;
  11. Umiejętność prezentowania swoich pomysłów;
  12. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Na co możesz liczyć?

  1. Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  2. Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych itd.);
  3. Duża elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
  4. Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  5. Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.