Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci agencji kreatywnych. Wierzymy, że jeśli chodzi o kreatywność najważniejsi są ludzie. Po pierwsze Ci, którzy u nas pracują, bo to ich umiejętności napędzają naszą innowacyjność. Po drugie Ci, do których mówimy, bo to ich potrzeby i zwyczaje stają się inspiracją dla naszych pomysłów. Nazywamy to podejście HumanKind i zgodnie z nim tworzymy kreatywne rozwiązania, które mają moc zmieniania ludzkich zachowań.
Opis stanowiska:
-
Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych (analizy, pisanie briefów i rekomendacji strategicznych);
-
Wspieranie kreacji w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji marek w kampaniach 360;
-
Zaangażowanie w procesy nowo biznesowe;
-
Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji i w pracy z klientem;
-
Wspieranie myślenia innowacyjnego w agencji (np. wykorzystanie narzędzi opartych o AI w pracy strategicznej);
-
Posługiwanie się narzędziami analitycznymi (typu GWI, TGI, SentiOne, etc.)
-
Wykorzystywanie różnych źródeł danych, analizowanie ich i synteza do budowania rekomendacji strategicznych;
-
Współpraca z agencjami w ramach Publicis Groupe.
Kwalifikacje:
-
Przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-
Umiejętność strategicznego prowadzenia klienta i budowania z nim merytorycznej relacji;
-
Kompetencje w pracy na projektach z zakresu komunikacji marek 360;
-
Umiejętność samodzielnej eksploracji potrzeb i motywacji konsumenckich oraz formułowania insightów konsumenckich;
-
Znajomość podstawowych technik badań jakościowych i ilościowych;
-
Umiejętność definiowania kryteriów oceny efektywności działań komunikacyjnych oraz wyznaczania KPIs dla planowanych działań;
-
Znajomość najnowszych trendów w komunikacji;
-
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków w oparciu o dane pochodzące z różnych źródeł;
-
Chęć stałego rozwoju - ciekawość, zainteresowanie zjawiskami społecznymi, kulturowymi, zmianami zachowań konsumenckich oraz kontekstów biznesowych;
-
Wysokie kompetencja komunikacyjne i interpersonalne;
-
Umiejętność prezentowania swoich pomysłów;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Na co możesz liczyć?
-
Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
-
Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych itd.);
-
Duża elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
-
Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
-
Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.