Senior Strategy Planner
Wołoska 9A, Warszawa
Leo Warsaw
Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci agencji kreatywnych. Wierzymy, że jeśli chodzi o kreatywność najważniejsi są ludzie. Po pierwsze Ci, którzy u nas pracują, bo to ich umiejętności napędzają naszą innowacyjność. Po drugie Ci, do których mówimy, bo to ich potrzeby i zwyczaje stają się inspiracją dla naszych pomysłów. Nazywamy to podejście HumanKind i zgodnie z nim tworzymy kreatywne rozwiązania, które mają moc zmieniania ludzkich zachowań.
Opis stanowiska:
Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych (analizy, pisanie briefów i rekomendacji strategicznych);
Wspieranie kreacji w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji marek w kampaniach 360;
Zaangażowanie w procesy nowo biznesowe;
Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji i w pracy z klientem;
Wspieranie myślenia innowacyjnego w agencji (np. wykorzystanie narzędzi opartych o AI w pracy strategicznej);
Posługiwanie się narzędziami analitycznymi (typu GWI, TGI, SentiOne, etc.)
Wykorzystywanie różnych źródeł danych, analizowanie ich i synteza do budowania rekomendacji strategicznych;
Współpraca z agencjami w ramach Publicis Groupe.
Kwalifikacje:
Przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Umiejętność strategicznego prowadzenia klienta i budowania z nim merytorycznej relacji;
Kompetencje w pracy na projektach z zakresu komunikacji marek 360;
Umiejętność samodzielnej eksploracji potrzeb i motywacji konsumenckich oraz formułowania insightów konsumenckich;
Znajomość podstawowych technik badań jakościowych i ilościowych;
Umiejętność definiowania kryteriów oceny efektywności działań komunikacyjnych oraz wyznaczania KPIs dla planowanych działań;
Znajomość najnowszych trendów w komunikacji;
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków w oparciu o dane pochodzące z różnych źródeł;
Chęć stałego rozwoju - ciekawość, zainteresowanie zjawiskami społecznymi, kulturowymi, zmianami zachowań konsumenckich oraz kontekstów biznesowych;
Wysokie kompetencja komunikacyjne i interpersonalne;
Umiejętność prezentowania swoich pomysłów;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne.
Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.