Social Media Specialist
Wołoska 9, Warszawa
Leo Warsaw
Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci agencji kreatywnych. Wierzymy, że jeśli chodzi o kreatywność najważniejsi są ludzie. Po pierwsze Ci, którzy u nas pracują, bo to ich umiejętności napędzają naszą innowacyjność. Po drugie Ci, do których mówimy, bo to ich potrzeby i zwyczaje stają się inspiracją dla naszych pomysłów. Nazywamy to podejście HumanKind i zgodnie z nim tworzymy kreatywne rozwiązania, które mają moc zmieniania ludzkich zachowań.
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
Zaplanujesz i poprowadzisz komunikację marek w Social Media (Facebook / Instagram, TikTok, Pinterest, Youtube, Twitter)
Będziesz w stałym kontakcie z Klientem odpowiadając na briefy, przygotowując prezentacje i rekomendacje działań dla marki
Zaplanujesz harmonogram komunikacji w oparciu o realizowaną strategię;
Będziesz adaptować centralne posty przy wsparciu zespołu kreatywnego;
Będziesz koordynować i realizować współprace z twórcami internetowymi;
Zarządzisz dystrybucją treści w kanałach mediów społecznościowych;
Będziesz współtworzyć akcje specjalne we współpracy z działami strategii i kreacji (w oparciu o znajomość formatów Social Media) oraz współpracować z agencją mediową i produkcją
Zajmiesz się raportowaniem i analizą działań marek w Social Media;
Będziesz monitorować trendy oraz marki konkurencyjne w Social Media.
Czego oczekujemy od Ciebie?
Doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub w innej pracy w obszarze Social Media;
Chęci do rozwoju i współtworzenia innowacyjnych działań w obszarze Social Media
Doświadczenia we współpracy z influencerami
Znajomości trendów i pasji do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Pinterest, Twitter);
Kreatywności;
Umiejętności analitycznych, wyciągania wniosków na podstawie danych i zwracania uwagi na szczegóły;
Umiejętności budowania relacji i zarządzania czasem,
Znajomość narzędzi takich jak Sprinklr, Emplifi, SoTrender, Influ Tool, Modash czy innych będzie dodatkowym atutem
Dobrej znajomość języka angielskiego;
Biegłej znajomość języka polskiego.
Na co możesz liczyć?
Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej;
Duża elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.